|
||||
|
||||
De schroefset is gemonteerd. Het duurde wel wat langer dan gedacht, maar dat is altijd met alles zo.
Beter in 1 keer goed dan dat je iets vergeet. Moet nog wel wat worden afgesteld, maar doe dat zodra de 15" verbreed stalen wielen klaar zijn. Ook met de flut-banden (CEAT Spider 175/60/13) merkte je al meteen verandering in het weggedrag. Ben benieuwt naar wat hij doet op 195/45/15 van een goed merk. Ik heb de set zaterdag 27-08 gemonteerd, dus 1 dag voor VW Fanatics. Misschien hebben jullie hem daar zien staan (zie laatste foto). Ik heb de Seat wieldoppen tegen de kleine VW naafdoppen geruild afkomstig van mn vaders Polo 6N 1,9D. Alleen zaten er wat kleine roest plekjes op mn velgen, dus ivm VW fanatics op zondag 28-08 ff met de zwarte spuitbus erover en klaar. Heb nog weinig problemen gehad met drempels, maar het inparkeren bij mn huis heeft wat aandacht nodig ivm een diepe regenwater geul. Omdat ik hem achteruit inparkeer trek ik bijna mn onderlip eraf. ik zal jullie op de hoogte houden en vaker foto's plaatsen. MVG, Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE Last edited by Lasse00 : 03-09-2011 at 13:02. |