|
|||
|
|||
Die gast heeft altijd van die idiote prijzen!
|
||||
|
||||
Hij heeft er wel verstand van dat wel hij beschikt over veel informatie. Heb wel veel informatie gekregen van hem waar ik tevreden mee ben. Maar 1000 euro voor een kleppendeksel neej daar doe ik het niet voor Dan maar geen oettinger kleppendeksel. Dan maar van een ander merk als ik er 1 vind
Dus ben nog steeds opzoek |
|
||||
|
||||
Nouw ik heb er 1 gevonden splinternieuwe met koelribben erop voor een schappelijke prijs
voorbeeldfoto http://imageshack.us/photo/my-image...cture0010t.jpg/ |
|
||||
|
||||
Mooi zo!
|
||||
|
||||
Quote:
mischien idioot maar de beste man heeft heel veel wat bijna niemand heeft... en als je nou net op zoek ben naar dat ene laatste dingetje dan wil je echt wel hoor... ben ook al een bij jeroen geweest is net of je door de hemel heen loopt wat die allemaal nog nieuw heeft liggen...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kwijl kwijl wil hem wel graag hebben. Maar 1000 euro is een beeeeetje te veeel Beste man zelf aan de lijn gehad hij heeft inderdaad veel liggen en de meeste zijn nieuw tot nieuwstaat. Zeldzame onderdelen kost inderdaad geld maar zoveel ook weer niet
|
|
|||
|
|||
Je hebt er nu toch 1?
Of ging het niet door dan? |
|
||||
|
||||
hi, ik ben op zoek naar de Oettinger 8v kleppendeksel te kopen .. is deze te koop? of weet u wanneer een is?
bedankt chris |