![]() |
#681
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk weer eens wat gedaan.
Rechter kanaaltje vervangen. ![]() En Links gerepareerd. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#682
|
||||
|
||||
![]() Toen deze auto nog in Oost-Duitsland in onderhoud was, zijn ze goed met een boormachine bezig geweest. Vandaag heb ik alle niet originele gaten dicht gemaakt. Omdat ik hier straks slecht bij kan, ben ik ook maar begonnen met kaalmaken.
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#683
|
||||
|
||||
![]() wat een werk, netjes hoor
|
#684
|
||||
|
||||
![]() Kijk, dit wordt gaaf !!
Een orgineel ogende auto, met details die straks niet iedereen opvallen. M'n koffie is zeker koud geworden hé ![]()
__________________
Alain Quote:
|
#685
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kan wel een nieuwe krijgen hoor. ![]()
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#686
|
||||
|
||||
![]() En weer een paar uurtjes geschuurd, wat een k&*%t werk.
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#687
|
||||
|
||||
![]() Hij staat alvast te wennen, getting close 8)
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#688
|
||||
|
||||
![]() Petje af, voor zoveel werk!
Ga zo door ![]() Johan. |
#689
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, ga ik zeker doen. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#690
|
|||
|
|||
![]() Blijven posten: post niet elke keer, maar ik volg dit project op de voet.
Groot respect voor 't werk.
__________________
Caddyke...... |
#691
|
||||
|
||||
![]() Quote:
x2!
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#692
|
||||
|
||||
![]() Thanx guy's,
Het gaat niet snel, maar ik blijf doorgaan. Vanavond heb ik weer een fototje. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#693
|
||||
|
||||
![]() Het begint ergens op te lijken.
![]() Ook de rechter kan zal goed komen. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#694
|
|||
|
|||
![]() Wat een project
![]() ![]() ![]() |
#695
|
||||
|
||||
![]() Praatjes vullen geen gaatjes, dan maar lassen.
![]() ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#696
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel kilometers lasdraad, en luchtballonnen vol met gas heb je al niet verbruikt
![]() ![]() Toppie bezig zoals altijd, lees het nog steeds met veel plezier ![]() |
#697
|
|||
|
|||
![]() zo jij hebt nog wel even wat te doen
![]() Maar als het straks klaar is kan je er lkkr van genieten ![]()
__________________
Golf 1 1981 1.1 Golf 1 1983 1.1 => 1.8 16v Golf 3 1996 2.0 8v |
#698
|
||||
|
||||
![]() Zo, deze ook maar weer eens activeren.
Tussen het gezinsleven, drukte op het werk en knutsel uurtjes aan mijn passat door gaat het met de ovaal ook nog (heel langzaam) voorruit. Uiteindelijk begonnen met het, door middel van boutjes en moertjes, vastzetten van de neus. op deze manier kan ik nog beter bepalen wat er waar nog moet gebeuren. Rechtsvoor lijkt het aardig te gaan pasen. ![]() ![]() Links heb ik heel wat staan kloppen maar hier kreeg ik het niet passend. Ik denk dat dit te maken heeft met de ingelaste pedalen box, te warm geweest waardoor er te veel krimp en spanning in de plaat is gekomen. Hier heb ik ervoor gekozen het niet passende deel er uit te slijpen en een groter deel terug te lassen. ![]() ![]() Hier moet natuurlijk nog wat gelast, geslepen en strak gezet worden. Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#699
|
||||
|
||||
![]() Vandaag begonnen met het ombouwen van de parafaan. de 58er moet een 56er worden.
Hier zie je het verschil van de ruitenwisser gaten. ![]() De slijptoler maar weer in. ![]() Slijpen, passen en meten. ![]() ![]() Het resultaat van een ochtendje. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
#700
|
||||
|
||||
![]() Vandaag met de ruitenwissers verder gegaan.
Eerst voor de zekerheid maar een ovaal mechanisme gemonteerd, het past gelukkig. let maar niet op de kwaliteit van de fotos (phone) ![]() ![]() Het steuntje om het mechanisme vast te zetten moest ook over gezet worden. ![]() En toen het mechanisme weer démonteren en de steun aflassen. ![]() Paul.
__________________
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 17-12-2011 at 21:27. |