|
||||
|
||||
En bij de vw zit het hart van de velg bovenop de buiten rand en bij de milano zit hij andersom.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoiets? http://link.marktplaats.nl/469344541
|
||||
|
||||
Quote:
als je het mij vraagt zijn het porsche velgen van ruf of gemballa zo'n duitse porche tuner heb ik ook ooit gezien met zulke wielen |
|
||||
|
||||
beste forum leden
heb vandaag van mp een setje velgen gekocht maar kan ze niet indentiviseren kunnen jullie me helpen ze zijn 7x15 et 38 en hebben een naaf gaat wat een millimeter kleiner is dan een vw (zou dus opel of honda kunnen zijn) ze zijn wel 4x100 hier de plaatjes bij de praatjes |
|
||||
|
||||
mazda mx5 toch?
|
||||
|
||||
Quote:
is geen mazda mx3 die zijn 14 inch en hebben geen rand misschien een miata breedset uit de vs ofzo |
|
||||
|
||||
panasport?
|
||||
|
||||
panasport lijk er wel veel op maar is het ook niet
hier kunnen afdekkapjes op ben zelf ook al aant zoeken maar kan niets vinden ze komen uit duitsland |
|
||||
|
||||
Quote:
ben wel eens een set tegengekomen, waren meen ik compomotive. zeker geen porsche velgen
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zijn het velgen van een Alfa Zagato
|
||||
|
||||
Quote:
nee die heb ik al eens klaar gemaakt, zijn anders
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, ze lijken er veel op namelijk...
|
||||
|
||||
Quote:
beste vrienden na 3 avonden zoeken heb ik de velgen gevonden het zijn minilite MAS velgen zijn licht gewicht a 10kg per velg en ik heb een paar foto's gevonden en 1 set zat onder een mx5 |
|
||||
|
||||
Welke velgen zijn dit???
Voor de velgen kenners.............
wie kan me vertellen welke velgen onder deze Caddy liggen? ik denk zelf iets van BBS, en dan het E36 type??? maar er zijn er vast die het beter dan ik
|
||||
|
||||
Ik denk deze:
http://forums.vwvortex.com/showthre...ennsport-felgen
|
||||
|
||||
Quote:
lezen is best moeilijk soms.....4posts terug zei ik al dat ze onder mx5 zaten en begin jij over mx3
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Welke type het juist is weet ik niet, maar ik weet wel dat BBS zelf ze terug gekocht heeft van Been
|
||||
|
||||
weet iemand hoe dit model heet? weet alleen dat hij van oz racing is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor je smiley was vandaag nog bij je neefje christiaan |