|
||||
|
||||
Alweer wat vooruitgang
weer zo'n fijne tel foto maar ik was de camera vergeten. |
|
||||
|
||||
zo zo bartje gast er flink tegen aan hahah
blijft toch ook mooi zon mustang nog ff door werken kunnen we daar ook samen mee na de meetings
|
||||
|
||||
Hahaha man man ik zie het al dat gaat weer banden kosten bij elk stoplicht roken
|
|
|||
|
|||
welkom en het ziet er goed uit allemaal,die velgen staan er ook netjes onder.
Succes verder nog met je Golf. Last edited by sjoost : 31-08-2011 at 19:40. |
|
||||
|
||||
@sjoost Thanx mate
Even weer golf nieuws er tussendoor ik heb namelijk voor mijn mk1 gti een geschikte motor gevonden Na veel twijfel en afweging heb ik toch niet gekozen voor een kr of een 20vt omdat de gti op kenteken een 1.6 is vond ik het leuker om ook weer een 1.6 terug te hangen deze week haal ik hem uit de andere auto en dan maak ik even wat foto's Oh ja .....hij is niet standaard natuurlijk. . . . . . . . . . . . . . Groeten Bart Last edited by golf1bart : 05-09-2011 at 20:22. |
|
||||
|
||||
Deze keer weer wat mk1 nieuws.Ik heb namelijk vorige week mijn gereviseerde/getunde motor opgehaald
Het is een 1.6 die op koppel is gebouwd en waar zeer veel aan is gedaan door een erkend tunings bedrijf Andere nokkenstok Grootst mogelijke kleppen Sterke Klepveren 12 mm lift Gebalanseerd en uitgewogen en nog veel meer maar de precieze specs krijg ik later nog Ik heb wel de uitdraai van de vermogensbank en hij komt nu op 157PK en 173nm koppel (en dat uit een 1.6 ) O ja ik was de dubbele 45ers vergeten te noemen. Ik ben er super blij mee ook al duurt het nog lang voordat deze motor in mijn mk1 gti kan. Groeten Bart |
|
||||
|
||||
Ook heb ik voor de gele golf nog een setje keskin's op de kop getikt die ben ik nu aan het opknappen voor het nieuwe seizoen
|