![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kreeg via een pm de vraag hoe laag mijn auto lag. Dacht ik post het gelijk even in mn topic.
![]() Een halve Iphony dus!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() gespot vandaag bij de centrumgarage in amersfoort!
|
|
||||
|
||||
![]() Klopt! Stond hij nog buiten of heb je hem binnen zien staan?
|
|||
|
|||
![]() Hey man,
ondanks dat ik het misschien anders aan zou pakken dan jij met de Golf ben ik toch jaloers want het is een strakke wagen en je doet lekker je eigen ding! Dat wil ik ook! Misschien een beetje een brutale vraag maar stel dat ik een Golfje 1 5 deurs (want die zoek ik, liefst automaat) in dezelfde staat als die van jou (aan het begin van je topic dan) aantref, wat raden jullie me aan om als budget te nemen er voor? Ben nog een beetje nieuw in de markt van Golfjes 1. Van sommige prijzen schik ik, en bij andere prijzen ga ik denken 'wat zou er mis mee zijn?'. Je vraagt je misschien af 'waarom vraagt hij dat nu in dit topic' maar ik zoek eigenlijk dezelfde rij -en bouwervaring als in dit topic, en dat 2,5 uur rijden naar een potentiële koop zoals hier beschreven staat in het begin, dat zal voor mij ook wel opgaan (woon in de Randstad, al het moois lijkt wel altijd aan de Duitse grens te koop te staan). Last edited by Minomatic : 04-05-2012 at 10:31. |
|
|||
|
|||
![]() kijk hier zie je nog eens verschillende stylen op 1 auto voorbij komen
![]() cool dat je gewoon doet wat je denkt dat zelf gaaf is en ach een beetje gemende reacties is wel begrijpelijk ![]() staat er netjes bij hoor nette wagen succes ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weer eens ff een updateje.
Mn auto loopt eindelijk weer goed. Na de carberateur goed te hebben gereviseerd liep hij weer als van ouds. Tot vandaag.. Twee kilometer voor dumpd stond ik naast de weg met een choke die naast mn carberateur hing ![]() Omdat ik zelf geen spul mee had heeft de anwb me gelukkig kunnen helpen. Heb een hoop toffe wagens voorbij zien komen dus sommige van hier zullen me vast hebben zien staan ![]() Tevens mn borbets laten coaten en een rood lijntje er omheen ![]() Vers gecoate velgjes: ![]() ![]() Paar fototjes na DUMPD ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet goed uit!
alleen de coating lijkt veel oneffenheden te hebben! of lijkt dit alleen op de foto zo?
|
||||
|
||||
![]() Lijkt zo, op de foto vertekend het een beetje. Is echt super netjes geworden
![]()
|
|||
|
|||
![]() lekker hoor Sjoerd. Hier wat foto's van 's middags!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() en de foto's van onderweg
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() cool ding zo!
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
|
||||
|
||||
![]() Helaas afgelopen weekend de golf verkocht.
Heb het leuk gehad met de golf en er zal ongetwijfeld ooit nog wat anders komen ![]() ![]()