|
||||
|
||||
Quote:
was deze eigenlijk echt gereden vanuit engeland of op de trailert? |
|
||||
|
||||
zo even de pagina FLINK uit zijn verband trekken!!(heb m hier al zwaar verkleind)
(op aanvraag verkrijgbaar in 17547x2511 9.1 MB)
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 08-08-2011 at 17:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
spuug lelijk dat was ik niet, en een camera heb ik wel ik fotografeer zelf ook namelijk alleen meer andere dingen zoals mooie vrouwen en af en toe een carshot zoals laatst met reneg60 zijn daily maar ik kan mij een shoot voor de geest halen van een grijze passat35i met smith modern line dat vond ik wel super die stijl |
|
|||
|
|||
Quote:
Niet vanuit Engeland, maar getrailerd vanuit duitsland |
|
||||
|
||||
@ DUB: Mooie panorama man!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind dat gewoon saaie foto's eigenlijk.. niks interessants kwa kleuren ofzo, ik vind het leuk om een beetje te experimenteren..
|
|||
|
|||
Quote:
thanks, ja stond er zelf vlakbij |
|
||||
|
||||
1 opmerking: wat is dat geflyer irritant zeg...al die troep achter de ruitewissers..
blijf gewoon met je poten van die auto's af denk ik dan... of geef ze bij de inrit of de uitrit.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad.. En het geeft ook nog onnodige rotzooi aangezien iedereen die dingen in de ronte gooit.. Zoiets moeten ze ook verbieden...
|
|||
|
|||
Vind ik ook bepaal zelf wel waar ik heen ga, heb die flyers niet nodig
|
|||
|
|||
twas een heel toffe meeting
alleen het spijtige dat ik gecrashd ben onderwegen naar huis te rijden maar hier zijn de foto's http://s263.photobucket.com/albums/...kswagen%202011/ mvg |
|
||||
|
||||
Zo eindelijk een beetje bijgekomen van een lange dag Mivw.
Dus tijd voor een stukje tekst en wat foto's. Het weer: daar mochten we niet overklagen in de loop van de dag werdt het gelukkig droog. Eettenten: Ik blijf de tosti's een super idee vinden. Toiletten: Super Kraampjes: Jammer dat er geen met schaalmodellen stonden, verder perfect. Prullenbakken: Mogen van mij wel wat meer, maar ach stukje lopen om je zooi weg tegooien is altijd beter als alles op de grond knallen. Opkomst:Wordt elk jaar mooier, Top Terrein: Super alleen jammer dat je als club uit elkaar wordt gehaald, maar hier is al zat over gezegt. Verder super leuke gezellige dag gehad. Props voor de Boy's and Girl's Hier een voorproefje van mijn foto's Voor een grote plaat , stuur me maar een pb.. |
|
||||
|
||||
Quote:
poeh das wel pittig idd respect dat ze toch naar MIVW zijn gegaan en nog meer respect voor die minuut stilte |
|
||||
|
||||
Quote:
T zijn vast mooie foto misha maar vind ze gewoon lelijk doordat ze zo flets zijn vond eerder je foto's echt super gaaf en ieder zo zijn ding eerlijk is eerlijk maar verder no hard feelings hoor |
|
|||
|
|||
Quote:
euhm sorry voor de offtopic maar dan moet je wel ff je inbox leeg maken Dennis....of ff doneren......dan heb je ruimte voor 1500 pm's |
|
||||
|
||||
Gebeurt Guido, Sorry
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Last edited by Dirk : 08-08-2011 at 21:40. |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Vlammende]Onderweg naar huis was het ook dikke pret. Op de snelweg foto's maken van andere VW's die op dat moment langs kwamen knallen Een paar foto's zijn helaas niet helemaal gelukt zoals ik wilde.
Moest er wel rechts voorbij ... Leuke Foto man Thanks |