|
|||
|
|||
@ Cor, je zou wel moeten zal een beetje raar zien als jij er met regen niet ben.
Ik ben er ook gewoon met regen! Maar laten we 1 ding voorop stellen, WE MOETEN GEWOON UIT GAAN VAN MOOI WEER!!!! Wordt gewoon weer een super dag/weekend |
|
||||
|
||||
Update 1 augustus 2011:
Zondag gaan de poorten van Vliegkamp Valkenburg door allerlei regeltjes echt niet eerder open dan 09.00 uur het heeft helaas echt geen nut eerder aanwezig te zijn. Zorg wel dat je minimaal tussen 09.00 uur en 10.00 uur aanwezig bent zodat je niet in een heeeeeeele lange file terechtkomt
|
||||
|
||||
als we dat maar halen zo vroeg. want meestal word het wel weer een late in het hotel zaterdag heb er zin in
|
|
|||
|
|||
Dit jaar er ook weer bij, mooi weer of geen mooi weer (regen kan ook altijd mooie plaatjes opleveren)
Vorig jaar eerste keer, mooie meet en volgens mij (en aan de posts van Cor te lezen) wordt het nu nog mooier=D (+ het is in de buurt) Heb er zin in! |
|
|||
|
|||
Quote:
YES!! |
|
||||
|
||||
Ik ben er ook bij! Zal morgen foto's posten waarmee ik kom!
1 ding; opvallen doe ik al waar ik woon! Bij MIVW hoop ik ook
|
|||
|
|||
Quote:
Beetje off topic natuurlijk , maar iemand meer info over de big wheel die in het begin door het filmpje cruised met een kind erop? Graag via PB als iemand meer foto`s heeft of info over dat ding . |
|
|||
|
|||
Net met de kever bezig voor zondag passen de koni schokers niet
Dus net maar weer even snel een paar andere geregeld. Mag toch van koni verwachten dat de pas vorm goed is... Maar hoe dan ook ik ben er bij zondag
|
|||
|
|||
zaterdagnamiddag arriveren we met de golf1 '76 samen met puc
|
|
||||
|
||||
ik zondag in de golf1 '76 met the kid
|
|
||||
|
||||
Inderdaad jongens: weer of geen weer: we gaan dit jaar echt uitpakken zoals we nog nooit eerder hebben gedaan!
Zorg dat je deze editie niet mist!!!
|
||||
|
||||
Voor het eerst zal ik er zijn. In meine kafer, jawhol!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij, voor t eerst in 3 jaar weer met een eigen auto naar een VW meeting!!
|
|
||||
|
||||
We gaan dit jaar zoooo verschrikkelijk uitpakken !! :-)
Krijg net een bevestiging van een paar heeeeele bijzondere autos uit Hongarije.... If you only knew what i know....
|
|||
|
|||
Quote:
Lijkt wel die Zwitser die toen naar Eurosunday kwam MIVW het nieuwe Worthersee?? |
|
||||
|
||||
Heb je al aan stuk of wat partytenten voor over de buitenparking?
Succes met de laatste loodjes.
|
||||
|
||||
Die Zwitser ( Lorenso heet hij) zal er overigens ook zijn hahaha
En tja... Ik denk dat ik nu wel durf te zeggen dat alle dikke autos die je bij Worthersee kon zien aanstaand weekend naar ons mooie landje komen. 100% zeker
|
||||
|
||||
Ik zeg altijd maar zo....... allemaal vroeg naar bed... dan is het eerder zondag.....