|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
O ja, Zuid Holland hè.. Bedankt voor de tip, scheelt weer een paar kilometer |
|
||||
|
||||
Jongens, wel even het adres op de MIVW site aanhouden, ik heb er niets aan als hier verwarring over de lokatie ontstaat
|
||||
|
||||
Thanks Mish
|
|||
|
|||
Quote:
nog ff voor de duidelijkheid dan Adres: Airport Valkenburg ( near Leiden ) Wassenaarseweg 75 2223 LA Katwijk aan Zee |
|
||||
|
||||
als het goed is deze zaterdag koppeling zetten en maandag apk erop....poetsennnnnn!! hopen op goed weer de 7e.....
|
||||
|
||||
Het begint er nu om te spannen :-)
Er komen dit jaar zo ontzettend veel clubs uit heel Europa... Met auto's die echt indruk gaan maken. Ik weet van een groot aantal echt indrukwekkende bolides dat zij aanwezig zullen zijn, kan er helaas niet al te veel details over geven maar geloof mij: dit gaat te gek worden ! De eindsprint naar 7 augustus is begonnen!
|
||||
|
||||
Ik kijk er al naar uit! Zou heel mooi zijn als er veel spul te zien valt wat we nog niet eerder hebben kunnen bewonderen!
|
|||
|
|||
@ Cor weet precies wat je bedoelt..!!!
|
|
||||
|
||||
@ cor ik weet ook precies wat je bedoelt,al mijn vrij uurtjes gaan er in
|
|
|||
|
|||
Ben echt weer benieuwd.
Heb er weer veel zin in.
|
||||
|
||||
Ben zelf speciaal voor deze meet mijn BBS'jes aan het polijsten.... haha! Enige waar ik heen ga...
|
||||
|
||||
Ik heb hier echt heel veel zin in!
Kan al haast niet meer wachten
|
|||
|
|||
06:00 op schiphol aankomen vanuit spanje, 07:00 thuis auto wassen dan ontbijten en dan lekker op naar Leiden
|
|||
|
|||
Zeker aanwezig, bijna om de hoek hier.
Heb de flyer ook gepost op vwculture.nl
|
||||
|
||||
langste reis naar MIVW zal waarschijnlijk ( zeer zeker zelfs ) zijn....
2480km
|
||||
|
||||
Een mededeling van huishoudelijke aard:
het heeft geen nut om om 06.00u al voor de poort te gaan staan. Ik raad iedereen aan om rond 8.00 u 9.00 u te arriveren. Je zult zien, dan sta je niet voor niets 2 uur te wachten.
|
||||
|
||||
Damn ! En net nu ik er al om 5 uur wilde gaan staan wachten
Kom de zaterdags ervoor net thuis van vakantie , mooi een weekje rust voor het MIVW gebeuren Heb er weer zin in !!!!!!!
|
||||
|
||||
heb er ook zin in, eindelijk eens een meeting in de buurt..
zaterdag avond denk maar is de auto er bij pakken en wat hotels oid afrijden zondag aanwezig zoals het er nu naar uit ziet met beide wagens
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |