#261
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Chris!
Mooie dikke sleeper!!
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#262
|
|||
|
|||
hahaha mooi dat het gelukt is, tja de ene keur meester is lang de andere niet ik had een jong ventje det scheelde erg veel gezeur denk ik. keek ff remmen verlichtinging en stukkie rijden en klaar was het motor code werd zo overgenomen van de donor auto. maar denk dat het niet lang meer duurt, en dan kan ik weer opnieuw ivm, een nieuwe motor waarschijnlijk.
|
#263
|
|||
|
|||
Ik was laatst met mn Golf 1 TDI naar Amsterdam geweest. Moest eerst ff wegen op de weegbrug en daarna mocht ik naar binnen. Chassisnummer gecheckt en ff onder de auto door gelopen en koplamp hoogte gecontroleerd en klaar. Hij was goedgekeurd. Met een klein uurtje kon ik weer gaan.
__________________
VW Caddy 2.0 SDI VW GOLF 1 1983 |
#264
|
|||
|
|||
Dus als ik het zo lees kan ik mijn rem upgrade in de winter doen en de nu nog gti keuren met mijn standaard remmen! naar vr6!!!
__________________
So blow out your brains like Kurt Cobain and maybe one day you'll be a star |
#265
|
||||
|
||||
jep,dat is geen bezwaar.
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#266
|
||||
|
||||
Lees dat er veel gereden wordt in de autos die aangeboden worden...
Gelukkig was dat bij mij niet het geval,is geen ramp maar dan kan ik me indenken dat je zweet op je voorhoofd krygt!
__________________
Murdock...I love when a plan comes together |
#267
|
||||
|
||||
ik heb dat ook nog nooit meegemaakt,dat ze ermee moesten rijden?
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#268
|
||||
|
||||
Bij mij wilden ze ook in de auto rijden....
Maar dat kwam denk ik ook omdat ze erg nieuwschierig waren hoe deze nu zou rijden Er werd mij zelfs gevraagd of een collega er een stukje in mocht sturen. Ze vertelden mij dat ze heel erg onder de indruk van ombouw en het totaal plaatje waren. En dat ik met een volgende ombouw weer van harte welkom was.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro Rallyegolf |
#269
|
|||
|
|||
Bij mij hebben ze ook gereden, al was het niet zo lang als bij Klaas
|
#270
|
||||
|
||||
moet de snelheidsmeter het ook doen voor de rdw keuring!!
of mag het gewoon via de tom tom heb nammelijk geen snelheids signaal vanaf de bak omdat dat orgineel via de ABS gaat
__________________
Golf V GTI DSG OnAir te koop Golf 3 1.6 CL inmidels 2.0 16V TFSI GTI on Air Polo G40 verkocht Suzuki GSR 750 K11 |
#271
|
|||
|
|||
Ja die moet er in zitten en de verlichting ervan moet ook werken.
Je mag ook een (verlichte) fietscomputer monteren, als je maar kunt zien hoe hard je gaat. |
#272
|
|||
|
|||
Van benzine naar diesel is ook geen probleem meer toch? (dus een golf 1 1.6 naar 1.9tdi, waarbij complete slopert wordt gebruikt is geen enkel probleem dunkt me?)
Thanks! |
#273
|
||||
|
||||
tomtom ook toegestaan
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. |
#274
|
||||
|
||||
Quote:
Is idd geen probleem.
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#275
|
|||
|
|||
Top, dank je Jan! Ik vermoedde het al, maar kon 123 geen bevestiging vinden.
|
#276
|
||||
|
||||
Ik ben van de week bij de RDW in Roosendaal geweest voor omkeur.
Gelukkig van de keer niet druk, was vrij snel aan beurt. Veel 'slechte' verhalen over RDW Roosendaal gehoord, maar toch gegaan. Eerst moest ik mijn eigen kentekenpapieren geven EN de kenteken papieren van de donorauto geven, maar die laatste had ik niet.. Gelukkig had ik een bewijs van de donor auto met kenteken gegevens en dat kon uiteindelijk dan wel. Had een schappelijke kerel toegewezen gekregen, een oud baasje. Moest eerst wegen, daarna op de put rijden, maar dat ging natuurlijk niet qua hoogte Toen maar naar de brug. Alles beetje bekeken en zag er goed uit. Verder heeft hij gekeken of de koplampen nog goed stonden en nog een rondje gereden voor de remmen (niet harder als 50 km/h en hij remde niet eens hard). Als laatste nog CO gemeten. Alles was perfekt in orde, het is nu een Golf 1 met G40 op kenteken.
__________________
Member of Dub05 |
#277
|
|||
|
|||
vandaag was voor mij de dag van de waarheid.
afspraak gemaakt bij de rdw in groningen voor de invoer en tegelijk omkeuring van 55 kw naar 140 kw. werd netjes geholpen en de nodige complimenten gekregen. er is gekeken naar chassis nummer, en wat voor blok er nu in zit. hoefde niks aan te tonen, alleen doorgegeven wat de motorcode is. de man heeft dit nagekeken in de database, voor de exacte inhoud. co meting. welke gelijk goed was, even op de weeg brug, 1 keer compleet, en 1keer alleen de achteras, en dat was het eigelijk. totaal kosten 126 euro. totaal aan tijd uurtje, was wel gezellig nu wachten op mn kenteken, duurt 3 tot 4 dagen kan niet wachten |
#278
|
||||
|
||||
Belastingvrije VR6 Dominique?
iig gefeliciteerd
__________________
Oliecrisis....?? Gelukkig rijden onze auto's op accijns! ------------------------------------------- Weber Society Drenthe ® |
#279
|
|||
|
|||
Quote:
klopt helemaal jan |
#280
|
||||
|
||||
Ik hoor dus verschillende verhalen over het aantonen van de herkomst van de motor, sommige hoeven alleen de motorcode te zeggen en andere moeten een kenteken van de slopert opgeven?
Ik moet binnenkort naar de RDW met een SB 1.6 td die ik gewoon op marktplaats heb gekocht. Ik weet dus alleen de motorcode, maar heb geen idee waar die uit komt. Als ik nou van iemand een kenteken 'leen' van een Golf 2 GTD die gesloopt is, zou dat ook werken? |