|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Koning, Vond het mooi om het van de meester geleerd te krijgen hahaha, Maar ik ben eerlijk het was verdorie niet makkelijk. @Misha nee hij is niet gebroken..hahaha
|
|||
|
|||
Quote:
Deze vandaag nog bij de Burgerking/Hornbach gespot in Kerkrade, kan dit ? Heule toffe mk2 overigens !! |
|
||||
|
||||
Winnaar Jetta MK2 ( ZK-47-JZ )
Ben erg blij met de prijs, maar had de prijs veel liever naar een paar andere auto's zien gaan
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat kan niet of hij mist bij mij uit de garage
|
||||
|
||||
Ik dacht al Bas als je in Kerkade bent geweest had je wel even kunnen bellen voor een bak koffie
Maar die in Kerkrade lijkt er wel veel op inderdaad, is echter iets lichter groen en ligt een 16v G60 in (maar dat is van buiten niet te zien natuurlijk )
|
||||
|
||||
Quote:
Vind m anders wel verdiend hoor , hij stond er netjes bij , zeker op die bbs'sen
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje Thijs En @Guido : Doen we zeker even |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
De rest van mijn pics staan ook online inmiddels.. http://www.stancenation.com/2011/07...erage/#comments
|
|||
|
|||
heb ook een gezellig weekeind gehad
volgend jaar met de rallye en vanaaaf effe gallbakke op walibi en lennart bedankt voor de dikke foto hey
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het aan mij ligt! Maar ik heb telkens het idee dat dit een zus van Misha is:P
|
||||
|
||||
Wat een super droge opmerking Bram!
|
|||
|
|||
Quote:
haha nee maar echt! Check de mond en kaaklijn ff! Oke niet sprekend! Maar gwn een beetje! Mss hoop ik gwn eigenlijk dat Misha een vrouw is haha! Jou opmerking met anabowlingbal is droog! Maar wel geniaal! Woordspelingen ftw!
|
||||
|
||||
Als Misha een vrouw is, dan is het wel een heel lelijk wijf.
|
||||
|
||||
Haha, ej hou die pics even voor jezelf en facebook.. 100% aantrekkingskracht! UK Partyhardy yee!
Woordspelingen zéker ftw! Quote:
|
||||
|
||||
Je weet wie het zegt
Maar zij was Belgisch, dus wel bij Misha in de buurt!
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
veel foto's van de county , daar voor dank mannen |
|
||||
|
||||
Was ook een stoer plaatje zo. Ook vet om te zien dat je/hij 's ochtends met 4 man in de auto weinig moeite met dat heuveltje had