|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Haha de Pul.. corrado springen, veel bier en op autos mee rijden
We hebben ons opperbest vermaakt, was helemaal gaaf! Goed weer, eten was goed geregeld en savonds muziek met de dj helemaal geweldig verder gewoon heel veel lol gemaakt op volksdub, volgend jaar zeker weer een weekend mee pakken Ik mis alleen wel nog steeds 1 leeg beugelflesje .. Dank aan de crew, de andere gezellige mensen en natuurlijk ons groepje ! Mannen en vrouwen allemaal bedankt voor dit top weekend!
|
||||
|
||||
Super meeting!
vannochtend niet heel vroeg vertrokken.. mooi terrein, mooi weer, mooie auto's gewoon super aantal mense praatje gemaakt en nieuwe gezichte leren kennen zal binnekort de foto's is even uit gaan zoeken en wat foto's posten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
je vergeet de vrouwtjes maar was helemaal super idd
|
|||
|
|||
zo een beetje bij gekomen op de bank.
was een zwaar weekeinde maar hebben het weer gehaald. wil iedereen bedanken voor dit mooi weekeinde en volgend jaar weer zeker er bij.auto heeft hem goed gehouden geen problemen gehad en alles was goed geregeld. |
|
|||
|
|||
Zo we hebben de boot ook weer gehaald , en zijn weer thuis
naar 2578 km te hebben gereden Prachtig weekend gehad , weer heerlijk gelachen ,auto's en mensen gekeken Meet and Greet was weer dik voor elkaar Idee achter de polsbandjes was een goeie , jammer dat iedereen in 1 keer de hele bups ging op halen En naar mijn idee had de frietkraam zaterdag avond ook wel open kunnen zijn Ook kwa standjes mag er meer bij , beetje kijken en kopen is altijd leuk (was al iemand met een goed idee toch Wytze ) WC werk .... Weekend was goed voor elkaar door de heren van Volksforum En nog bedankt dat ik mijn syncro tegen de bult op mocht parkeren net als Sjang die later nog kwam met de country was ik toch niet helemaal alleen op die hoogte Bedankt mensen , tot de volgende Last edited by Alberto : 10-07-2011 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Gespot
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks voor de foto's richard. Ben blij kennis te hebben gehad met je. Sam |
|
||||
|
||||
Tof event! Veel gefilmd
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Inderdaad leuk, op veel punten veel beter dan vorig jaar! Nog steeds een hele ruime meet > veel lopen. Ik had tijdens het rondje geen camera bij, ik merkte wel dat ik niet echt zin had om nog een keer helemaal rond te gaan daarna. Heb net voor de prijsuitreiking nog wel een paar foto's gemaakt, maar 't is minimaal. Zal er straks eens even naar kijken of het wat is.
Al met al wel een leuk dagje, ook nog een prijsje in de Hall of Fame meegepikt, en Rickert van DC ook, dus dat is altijd leuk! Sjapoo!
|
||||
|
||||
Kort maar krachtig.
Net terug van een wel geslaagd weekendje Well Ondanks de stof ( enige min puntje) hebben we ons super vermaakt. Eten was top zowel de bbq als het ontbijt waren super. Weer een hoop mensen gesproken en gelachen. Hulde aan de organisatie. Hier een voorproefje van mijn foto's: De rest volgt zsm in ons fotoalbum. Voor een groot formaat, stuur me maar een pb.... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was moeilijk, heb zeker een stuk of tien keer geprobeerd met als gevolg een paar open vingers en hand hahaha, maar was toch leuk. Leuk idee, Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Vanmorgen vroeg met de colone vanuit tilburg vertrokken. Wat toch goed ging maar 1 afslag verkeerd genomen met 15 wagens
Zeer geslaagde meeting, goede sfeer en een hoop autos! Alleen die zandpad .... Dat kan echt niet he En bedankt dat iemand zo vriendelijk was om mij erop te attenderen dat ik zonder naafkappen rijd
|
||||
|
||||
Quote:
HAI
|
||||
|
||||
VETTE MEET!!!!
Moet echt die fuckin agenda beter in de gaten houden... Was een betere tijdsbesteding geweest dan de garage opruimen....
|
|||
|
|||
Quote:
nog wat pics Last edited by Edition-Blue : 12-07-2011 at 21:57. |
|
||||
|
||||
Heel gaaf weekend achter de rug!
bbq/ catering/ ontbijt/ sanitair/ sfeer/ weer, alles was goed! Nog een kleine uitdaging gehad op de terugweg met Nicks auto Gelukkig is iedereen nu veilig thuis.