|
||||
|
||||
Hele gezellige dag gehad met de groep.
Veel bekenden tegengekomen en gesproken. Complimenten voor de organisatie! Alles was erg goed geregeld!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
ook weer thuis
super weekend gehad,veel mensen gesproken en leren kennen. een pluim voor de organisatie,sanitair,locatie etc. waren top. volgend jaar zeker weer. johan en froukje
|
|||
|
|||
Ook weer thuis, alles was toppie geregeld
|
|
|||
|
|||
Ook wij hebben een superweekend gehad!
Ondanks dat ons luchtbed lek was Wij hebben toen maar in de auto gekoest! Alles was geregeld en super gezellig! Iedereen bedankt! Paar van de foto`s 149 foto`s van mij staan hier : http://mvdm.picturepush.com/album/1...-2011-Well.html Last edited by Sub-golfje : 10-07-2011 at 17:30. |
|
|||
|
|||
Sanderz merci voor de foto vn mn mk3 ( is de 20Jahre Edition met rode RS'en )
|
|
||||
|
||||
Quote:
no problemo, is een mooie mk3
|
||||
|
||||
Ik zal ook mijn mooiste foto's plaatsen.
Onze eigen mini-gangster.. Rolling shot's van op de terugweg. Ik vond het weer een top meeting, ik weet niet hoeveel mensen tegen gekomen, en even een praatje mee gemaakt, erg gezellig, zelfs ook nog even met de Cilinderkop gegooid, maar dit was niet zo goed voor me hahaha, kan niet tegen me verlies..hahaha..Maar was toch leuk. Dikke Prob's voor de organisatie super gedaan!! Tot volgend jaar. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor de foto's Ron! Het was weer gezellig
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Nette foto's!
|
||||
|
||||
Tanks Dennis.
Hier nog een paar. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 10-07-2011 at 18:30. |
|
|||
|
|||
Ook de hele dag geweest, goed geregeld in mijn ogen. Was een mooie meeting!
Veel foto's helaas mislukt maar desondanks toch nog een paar gemaakt. Voor groot formaat even PB'tje doen! |
|
|||
|
|||
Erg gezellig weekendje Volksdub gehad, heel goed georganiseerd met goed eten en drinken, lekker weer en op de zondag ook een mooie opkomst van leuke automobielen.
Een aantal foto's : |
|
|||
|
|||
Ook weer thuis we hebben een lekker rustig weekendje achter de rug .
De Dubmeisters hebben genoten . Alleen ik heb een minpuntje - zorg dat volgend jaar de douche en wc voor weekend bezoekers gratis is. Voor de rest Gr Richard |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
jammer dat ik alleen zondag ben geweest, want heel veel mooie wagens gezien!
en was super gezellig |
|
||||
|
||||
Na de Midwintermeeting was dit mijn tweede VW-meeting van dit jaar. Ik stond vanmorgen om vijf voor tien voor de poort van deze mooie locatie. Het weer was perfect voor een meeting; aangenaam warm, zonnig en af en toe wat bewolking.
De hamburgers smaakten goed. Ook het parkeren van bezoekers op het terrein werd keurig begeleid met duidelijke instructies. Er stond veel moois: Rallye's, het nodige luchtgekoelde spul en nog heel veel meer. Wat me opviel, was het grote aantal VW's, dat voorzien was van een 16v G60 motor; nieuwe trend? Of heb ik onder een steen gelegen? Grote voor de organisatie van deze dag. Op naar MIVW |
|
|||
|
|||
was supergezellig! Leuke mensen gesproken leuke sfeer!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
mijn complementen voor dit goed georganiseerde weekend!
was echt zeer gezellig veel mensen leren kenen en beter leren kennen! eten en drinken was goed geregeld! en de car wash vond ik goed bedacht! ik zeg tot volgend jaar! |
|
||||
|
||||