|
||||
|
||||
Mooie "garagevondst"
Ik was gisteren bij van Kleef in Dordrecht (skoda dealer) voor een zomercheck.
Ik liep even naar boven, daar staan de ocasions. In de hoek zag ik een bekend bollend dakje.... Daar aangekomen kreeg ik het toch behoorlijk warm. Er stonden 2 brillen, 1 was zo goed als klaar, de ander moest alles nog aan gebeuren. In die laatste viel me het dashboard op, een redelijk groot VW logo zat hierop. Benden even nagevraagd, blijkt eigendom te zijn van 1 van de mensen daar. Degene die opgeknapt werd was ui 1953, met Belgische papieren en matching nummers. De andere komt uit 1948 zei de verkoper daar, volgens hem een van de oudste van Nederland. Evt. kon er over een koop gepraat worden. Die '53-er moest ongeveer €25.000 opbrengen had hij gezegd.... Al met al toch leuk om zo tegen te komen,
|
||||
|
||||
foto's ?
|
|
||||
|
||||
Zlef geen foto's gemaakt, had mijn telefoon in de auto liggen, en die kreeg een beurt...
Op het andere forum is er al iemand langs geweest: http://keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=27014
|
||||
|
||||
aangezien
hierbij foto's
|
|||
|
|||
heel mooi jammer dat er niks mee gedaan word ik zou hem zo origineel mogelijk proberen op te bouwen
|
|
||||
|
||||
Idd heel jammer, maar voor die blauwe '53 wilde hij al €25.000 hebben, ik heb niet eens meer gevraagd wat hij voor die witte '48-er wilde hebben.
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad. Vind 25k wel een beetje overdreven hoor.
|
|||
|
|||
1tje gespot bij schippers in almelo 1955 zag er netjes uit. vandaag geweest verveelde me toch dus even kwijlen
http://www.autoschipper.nl/index.ph...collection_cars |
|
||||
|
||||
Bij mijn garage in Willebrord staat een schitterende Kever uit '66, nog helemaal netjes en hard, staat al vele jaren binnen. Garagehouder is 2e eigenaar volgens mij, iemand kan derde eigenaar worden voor € 6000.
Ik heb geen verstand van specifiek Kevers, ik weet wel dat Chris 'm destijds even vluchtig bekeken heeft toen hij mijn Passerati kwam halen, mogelijk kan hij meer vertellen over hoe bijzonder en in welke staat. Om in contact te komen met 'mijn' garage bij interesse in de Kever kun je me een PM sturen. Hij heeft overigens ook nog een nette belastingvrije Golf 2 1.3 staan met verse APK die volgens mij voor € 1300 weg mag...
|
||||
|
||||
Mooi ding jammer van de prijs...
|