|
||||
|
||||
elektrische recaro stoelen golf 2 in golf 1 vraagje???
hallo dan!
ik heb een setje recaro stoelen van een golf 2 gekocht, en wil ze in mijn golf 1 zetten. alleen nu zit de verstelling voor het naar achter en voren schuiven aan de verkeerde kant. kan ze ook niet omzetten het stoelframe, want dan komt de hendel tegen de elektrische motor van de hoogteverstelling aan. iemand een simpele oplossing. zonder van alles weg te slijpen enzo?? groeten edwin |
|
||||
|
||||
Hey hey,
ik heb het zo opgelost!! Gewoon het mechanisme omgedraaid! Moet alleen een passende bus hebben en vast lassen.. Al met al 1uurtje werk! Als je vragen heb.. Pb maar.. Sucses
|
||||
|
||||
he bedankt voor de snelle reactie. lijkt mij een goed en simpel plan!!
heb afgelopen tijd spatbordranden,bandenbak,achterpaneel,dorpel, binnenschermen gelast. Dus klein busje lassen moet dan ook kunnen groeten edwin |
|
||||
|
||||
Ik heb ze erin gezet en kan ze nu niet meer verstellen,maar ik ben best lang dus voor mij hoeft dat ook niet zo zeer.
Dan passen ze er in 1x in. |
|
||||
|
||||
het probleem is dat ik en mijn vriendin er allebei mee rijden, dus ze moeten wel verstelbaar zijn.
maar heb al een paar busjes pasgemaakt, moeten alleen nog vast. dus komt helemaal goed! |