Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Polo 6N, 6N2, 9N en 6R
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 19-06-2011, 07:36
laman laman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 4
Default polo 6n 1999 APQ

hi my polo had heel veel probleem om te starten. als het start draait motor op heel hoge toerentaal. in idle gaat de toerentaal steeds heel hoog en dan weer omlaag , en blijft het steeds doen ,

ik heb de gasklephuis vervangen , onmiddelijk geprobeerd , het duurt minder lang om te starten , en de idle is nu perfect en motor draait niet meer hoog
na een tijdtje weer proberen te starten, maar wilde weer niet meteen starten
toen het alweer op starte, werkte alles weer ok

verdelerkap en kabels eraf gehaald schoon gemaakt. weer heel veel problem met starten. toen het weer opstart werkt alles perfect , 30 min laten draaien zonder problem , motor uit , na een tijdje weer proberen , nu krijg ik niet meer te starten,

kan het de bobine zijn , of heb ik de firing order verkeerd , i used the 1342 order, maar weet niet zeker welke cilinder nr1 is , en hoe te bougie kabels op de verdelerskap in de jiuste volgorde moet lopen.

kan iemand me dit proberen op te lossen

thank you in advance
and greetings from curacao
Reply With Quote
  #2  
Old 19-06-2011, 16:20
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Heb je na het vervangen van de gasklep deze ook ingeleerd ? ? Dit moet wel.
Reply With Quote
  #3  
Old 19-06-2011, 17:13
laman laman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Spierings
Heb je na het vervangen van de gasklep deze ook ingeleerd ? ? Dit moet wel.



hoe zeg je ingeleerd in het engels ? en hoe gebeurt dat.
Reply With Quote
  #4  
Old 20-06-2011, 11:38
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by laman
hoe zeg je ingeleerd in het engels ? en hoe gebeurt dat.

Inleren doe je met een testkast, kunnen ze meteen de storingen uitlezen
Geen idee wat de engelse vertaling is maar zou zeggen basic setting off the throttle valve
Reply With Quote
  #5  
Old 22-06-2011, 02:01
laman laman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Spierings
Inleren doe je met een testkast, kunnen ze meteen de storingen uitlezen
Geen idee wat de engelse vertaling is maar zou zeggen basic setting off the throttle valve


alright. zal dat even proberen
thank you very much . i'll let you know how things are unfolding
Reply With Quote
  #6  
Old 27-07-2011, 05:32
laman laman is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Spierings
Inleren doe je met een testkast, kunnen ze meteen de storingen uitlezen
Geen idee wat de engelse vertaling is maar zou zeggen basic setting off the throttle valve



ok de auto had 2 problemen , de gashuisklep was defect en de koeltempsensor was ook kapot , dus had ik de gashuisklep eerst vervangen, het werkte perfect maar ik had nog steeds start problemen, daarna had ik de koeltempsensor ook vervangen. de auto computer voor een dag uitgeschakelt , en nu rijdt mijn polotje weer perfect . bedankt voor je inzet spierings , dit website is perfect
thank you all..
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 17:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum