|
||||
|
||||
Gave oude bak hoor! Wel leuk dat ik de Golf in het echt heb mogen bezichtigen, en ook je Porsche velgjes! Dat gaat er wreed uitzien!
|
||||
|
||||
Thnx!
De velgen hoop ik zo snel mogelijk in kleur te hebben en dan bestel ik banden en de adapters Quote:
|
|
||||
|
||||
Ben ook zéér benieuwd naar het resultaat!
Goed bezig man |
|
||||
|
||||
Gister de golf ff uit de garage gehaald en even wat pics geschoten
Gedaan: -Dak en motorkap gekleid en een begin gemaakt met polijsten, is al stukker beter dan het was! -Luxe kentekenplaat geplaatst. -Spatlappen eraf gehaald -Nieuwe schijven en remblokken voor, remt weer prima! -Porsche velgen staan in de primer worden z.s.m. gespoten. Ook nog een grill gekocht met chromen bies en chromen logo, komt deze week binnen ff wat pics op m'n oprit Last edited by Mr-X : 29-06-2011 at 20:45. |
|
||||
|
||||
Net ding volgens mij
|
||||
|
||||
Goed bezig Arnold! Mooi die nummerplaten, ben daar ook erg fan van!
Hoe staat het met de Porsche hoepels?
|
||||
|
||||
wit is gewoon DE kleur
|
|
||||
|
||||
French lights i.c.m U.S lights zou ook wel vet zijn
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd! Zoiets word het dan:
|
||||
|
||||
Thnx! Cool..
Vind die gele lampen wel wat hebben, de Us lights vind ik wat minder.. Was zelf ook nog ff met photoshop aan het klooien geweest. Zelfde idee. Vind die gele lampen wel wat hebben, de Us lights vind ik wat minder.. Was zelf ook nog ff met photoshop aan het klooien geweest. Zelfde idee. De porsche hoepels staan in de primer, moet ze alleen nog spuiten.. Maar moet ze allemaal op dezelfde dag doen want ik heb 2k blanke lak en dat moet ik binnen 24 uur opspuiten dus ff wat tijd voor uittrekken. Last edited by Mr-X : 30-06-2011 at 16:02. |
|
||||
|
||||
Vandaag een grill met chromen bies en logo ontvangen.
In perfecte staat Onderstrip moet nog even in kleur Last edited by Mr-X : 02-07-2011 at 13:03. |
|
||||
|
||||
Staat super Arnold!
Goed bezig! Tot snel, miss Lingen aandoen a.s zondag? |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit
moet hem maar ff keer van dicht bij bezichtigen
Passat 3BG 1.9tdi Highline 2003 ~daily~ golf 2 gti 16v "HIGHTECH" 1987 ~project~ polo classic (sedan) 1.6i 1997 ~girls daily~ golf 2 1.8i aut. manhatten 1989 ~FOR SALE~ passat 35i b4 1.9 tdi 1996 ~SOLD~ |
|
||||
|
||||
Even een foto met Arnold zijn Golf en die van mij
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 05-09-2011 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Hey Arnold mooie golf heb je mijn complimenten mocht je hem ooit verkopen . Zie hem elke dag bij jou voor thuis staan de laatste tijd als ik naar mn werk ga en moet er altijd weer ff een blik op werpen. Wel zonde dat hij niet ergens binnen staat zou jammer zijn als hij een keer slachtoffer word van vandalisme of iets dergelijks zoals zo vaak hier in de omgeving gebeurd.
|
||||
|
||||
Dank je wel Erwin!
Hij staat inderdaad al een tijdje buiten, omdat de roze polo (staat er ook bij ) wat problemen heeft, en mijn vriendin dus met de witte golf naar haar werk moet. Als het allemaal een beetje mee zit is dat aankomende week opgelost, dan kan de witte weer bij mij achter de garage in en zul je hem niet meer zien staan Last edited by Mr-X : 06-11-2011 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Heel mooi Arnold, dikke respect
|
|
||||
|
||||
echt een mooi ding geworden...
|
||||
|
||||
staat mooi op die lenso's ! wat zijn de maten daarvan? (et-waarde en bandenmaat?)
'68 T2a '86 Golf 2 1.3C Ex: '87 Golf 2 1.3CL '86 Golf 2 1.3C '00 Golf 4 1.6 16V '00 Beetle 2.0 US '85 Golf 2 1.6C Automatic '77 Golf 1 1.1 '72 Kever 1200 '76 T2b 2.0 '04 Golf 5 1.6FSI '04 Audi A3 Sportback '05 Audi A4 Avant |