|
||||
|
||||
VERKOCHT!! slotje
Een mooie golf v gti uit 2005 met airride van BSS
Kmstand is 129xxx AXX 2.0 TFSI Ik heb hem zelf laten invoeren in januari 2010 APK 01-2012 Xenonverlichting Privacyglas Electrisch schuif-kantel dak Licht&zicht pakket Cruise control Lederen bekleding, bestuurdersstoel heeft wat instapschade Verwarmde zetels Electrische lendensteun Gescheiden climate control Zenec 2010 full screen navigatie Verwarmde buitenspiegels Automatisch dimmende binnenspiegel Osir voorbumperlip Rieger sideskirts Caractere achterbumper met gecentreerde dubbele uitlaat Smoke ledknipperlichten in de spiegels Blindplaatjes sloten in kleur Logo's voor en achter in kleur Forge twintake carbon luchtinlaatsysteem Neuspeed Carbon motorcover Carbon reservoir doppen BSS airride Met betere compressor en dikkere luchtslangen. Twee meters ingebouwd en netjes weggewerkt in dashboard. Voor en achter afzonderlijk instelbaar Automatische vochtafscheider 3 extra meters ingebouwd van New South Performance Turbodrukmeter Olietemp. Meter Voltmeter Deze meters hebben dezelfde kleur en uitstraling als origineel VW Mercedes slc teardrop velgen 18 inch met 225/40 banden, goed profiel Velgen zijn opnieuw gepolijst en de inserts zijn in de kleur van de auto gespoten, LC9Z. De auto is altijd goed onderhouden door mij, rekeningen ter inzage. ook heb ik nog wat papierwerk over van voor de invoering. Ik heb nog geen goede foto met de zomervelgen eronder, zit eraan te komen. Vraagprijs: 17500,- euro Te bezichtigen in Oosterhout NB Ik zal vast nog wat vergeten zijn te vermelden, dus mail of kom kijken. Kofferbak met laminaat. Originele bekleding ook aanwezig.
Jetta MK2 Golf MK2 Golf MK4 GTi Last edited by GTImark : 15-07-2011 at 08:34. |
|
||||
|
||||
uppa!
|
||||
|
||||
Hallee!