#21
|
|||
|
|||
Als je voor de 1,4 tsi gaat met 160 pk
lees je dan eerst eens even goed in over de vele problemen die er met die motor zijn... wandel eens over forum scirocco-club.nl zijn er al diverse compleet kapot gelopen.... Ik heb er mijn scirocco voor verkocht, wil dat gezeik niet hebben... |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ook voor een groot deel niet, daar is wel iets meer aan te pas gekomen! Dergelijke ombouw gaat boven menig budget en kennis. Laat staan wat er bij komt kijken als je de DSG wilt inbouwen. Tot nu toe ken ik nog maar 1 die het in een Golf 2 werkend heeft. |
#23
|
||||
|
||||
Hallo allemaal
Bedankt voor alle informatie. Is het alleen de 160 pk tsi versie die problemen geeft. mvg frank |
#24
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, bij caga motor uit de a3 wil ook regelmatig het turbo mechanisme vast gaan zitten, motor gaat dan schokken bij optrekken. Moet wel zeggen dat het meestal gebeurt/beter merkbaar is als hij getuned is. |
#25
|
||||
|
||||
Hallo allemaal
Ben van plan om er de 122 of 140 pk versie in te leggen. ik heb ook op de site van dutchbuild gekeken, zeer gave projecten staan erop. Mischien dat hij in de toekomst er een klantje bij heeft, als het spaarpotje weer wat opgevuld is. Je bankrekenng is sneller leeg dan je lief is met een huis compleet verbouwen. Groeten frank |