|
||||
|
||||
Denk het ook wel, alleen jammer van die achterlichten..
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is dat allemaal echt carbon??? dus zelf schokbreker torens enz van carbon? als dat zo is wauww
|
|||
|
|||
denk dat alles overtrokken is met carbon ( losse delen zullen mss wel uit carbon vervaardigd zijn ) maar te schokbrekertorens zie ik nog niet stevig genoeg zijn uit carbon alleen.
|
|
||||
|
||||
dis wel erg dik en ligt kost wat vooral voor een hongaar
|
|||
|
|||
Wat zou dat ding nog wegen?
|
||||
|
||||
Quote:
Veel , niet veel minder dan origineel ,want de metalen plaatwerkdelen zitten er nog gewoon onder , ga maar eens naar die website , daar zie je dat het gewoon een hele dunne laag echt carbon over de delen word gezet . En daarna afgewerkt word met blanke lak. Het is geen folie ,maar zo'n laag carbon is zo dun ,dat het bijna even dik is als folie . Maar wel erg leuk gedaan ,en aan de hoeveelheid carbon te zien ook een heel duur klusje ! ( maar zal dan ook vast een demo auto zijn voor dat bedrijf )
|
||||
|
||||
een koningseg heeft toch ook een body van carbon waarom kan dat dan niet met deze golf?
|
||||
|
||||
vind het wel super gaaf eigenlijk
op de site staat ook super spul
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De auto is over zn geheel 3mm dikker is geworden, ook een stuk zwaarder dus.
Hij is supernetjes gelamineerd en carrosserie staat ook al te koop hoorde ik.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat dat waarschijnlijk veeeeeeeeeeeel te duur zou worden , maak eens allemaal mallen voor alle plaatwerkdelen
|
|||
|
|||
Overgewicht?
Bestaat dat met een 3.0T ?
|
||||
|
||||
Wel super strak gedaan, maar vindt eerlijk gezegt de remmen icm wielen en motor veel gaver, de carrosorie is een beetje over de top.
Achterklep is overigens wel gaaf gedaan. Maar idee en uitvoering zal je mij niet over horen |
|
|||
|
|||
stickers zijn eigen product.hand made rat in progress |
|
|||
|
|||
een mkIII rat.. Benieuwd wat je er nog van gaat maken!
Tot nu toe best vet! |
|
|||
|
|||
Quote:
dank u... ik wil hem niet te ranzig maken. zit te denken om een shark nose te fixen of een pin up op het achterscherm te sprietsen, zoizo gaat het rekje er weer op met rommel. koplampen geel foliën (ook al is geel voor straatlantarens) ik plaats wel weer een foto als hij zover is. |