|
||||
|
||||
Een paar foto's van hoe de golf nu ligt.
Mn nieuwe bandjes zijn besteld! het zijn 165 50 15 nankang bandjes geworden en deze week krijg ik ze binnen. Hopelijk zitten mn wielen er dan voor de 29ste op! |
|
||||
|
||||
grille latje nog even in kleur zetten
wel lekker laag
|
||||
|
||||
Quote:
Dat onderste latje? Die heb ik dezelfde kleur als mn velghart maarja weet niet echt wat ik ervan vind. denk dat zwart mooier is. En ja hij is wel lekker laag |
|
||||
|
||||
donderdag avond naar de bioscoop geweest in geleen? tenminste dat weet ik zeker want er rijd er maar 1 met zo'n spatbord rond!
Ziet er leuk uit! en ben benieuwd naar de nieuwer banden! |
|
||||
|
||||
Quote:
gauw weer zwart maken achterliggende gedachte is wel leuk,maar zoiets word alleen begrepen als je oranje/roze/dat soort kleuren gebruikt.
|
||||
|
||||
Ja dat is zo, kijk zelf weet je t wel. maar denk dat zwart toch netter is
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jaa was donderdag idd naar de bios, is nu wel snel opvallend he. Als t goed is krijg de bandjes 30 mei geleverd. Helaas net na het heelesj autosjtuute.. Achja heb ik ze wel eindelijk! |
|
||||
|
||||
Gisteravond even naar de parkstad meet gegaan, mn eerste keer.
Moet zeggen dat het wel gezellig was en er toch wel leuke auto's stonden! Zeker zondag weer doen. Hier wat foto's: |
|
||||
|
||||
Deze week een leuk pakketje met de vrachtwagen geleverd zelfs gekregen.
4 nieuwe nangkang bandjes Vandaag de bandjes erom getrokken en toenstraks de wielen gemonteerd en beetje met het schroefsetje gespeeld. Ben tevreden met het resultaat! Sorry voor de slechte foto's betere volgen nog! |
|
|||
|
|||
je en als je weer foto's maakt. Niet stiekem je auto in een kuil zetten! Dan lijkt alles laag:P!
Vette bak en leuk idee van die tape!
|
||||
|
||||
Dankjewel! en ja dat gootje kon ik niet laten dat cl lipje staat dan zo leuk.
Misschien toch eens voor een dikke lip kijken! |
|
|||
|
|||
Nee niet doen. Dunne lipje is mooi! Dan gwn lager schroeven als je em op de grond wilt
|
|||
|
|||
mooie wieltjes zo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Schroefset staat op t laagst misschien de stelring weg? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! lang op gewerkt haha |
|
|||
|
|||
is wel te zien idd. weer eens wat anders
|
|
||||
|
||||
Even achter de randjes om tikken en in spuiten met tektiel, en een spacertje van 5mm er tussen, en dan voor net nog ietsjes meer laten zakken, door de stelring of hulpveer weg te halen. Dan ziet die er echt heel bruut uit, dit is ook al mooi maar ik hou meer van het echte lage laag.
Maar die wielen vind ik vet, Ben benieuwd naar een foto van de zijkant. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik ben ook benieuwd naar foto's van de zijkant.. Ziet er wel dik uit zo
|
||||
|
||||
Dankjewel voor de positieve reacties!
Ik sta zondag in heerlen tussen de tjoeners dus zal wel wat fototjes maken. Vanavond ga ik mijn auto compleet kleien en polijsten samen met amando in z'n garage. En volgende week nog wat dingetjes veranderen wilde ook toch wel wat lager! |
|
||||
|
||||
Hallo allemaal, weer wat foto's van mijn kant.
Zondag op de tuningmeeting in heerlen waar t toch wel gezellig was. Ook nog samen met wilco wat foto's gemaakt samen met zijn luup en mn golf. Mijn stickerverzameling op mn zijruit |