|
|||
|
|||
edition one en golf 3vr6
Nu ik bezig ben met een project mag mijn origineel nederlandse edition one in de verkoop.
heb de gti al een aantal jaren, en heeft mij nog nooit in de steek gelaten(daily). het bouwjaar is '90 , kleur dark burgundy(paars),edition op kenteken. het betreft een 8v met ongeveer 231xxx op de teller(NAP) motor loopt perfect zonder olie of koelvloeistof verbruik! net als de versnellingsbak die perfect schakeld. en alles werkt zoals het hoort, opties: -originele cv -electrische recaro's beide werkend en heel! -schuifdak origineel(schuifkanteldak van scirocco gemonteerd,daardoor mist bekleding van schuifdak) -stuurbekrachtiging -fk schroefset -originele einddemper met rvs eindstukken -originele blauwe hoedenplank zonder gaten -mfa compleet werkend -met 17" of met 15" wielen -gti grill met rode bies -g60 voorspatborden en verbreders -sichlachroom ramen achter -recente apk auto is netjes maar heeft natuurlijk hier en daar een krasje en deukje. en de banden maken lawaai(gecupt) onderkant is super hard, nooit aan gelast en ook niet nodig!! onlangs vervangen : -vorig jaar remschijven en wiellagers achter -vorig jaar nieuwe remklauw rechts achter -vorig jaar radiateur -koppelingskabel -ruitenwissers -accu -startmotor -koelbuis auto is origineel op de wielen en schroefset na, zelfs de zwarte baan zit nog op de kofferklep! vraagprijs: 2950 euro Ps. op de foto's is hij nog niet gewassen Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Last edited by johanv22 : 28-06-2011 at 15:35. |
|
|||
|
|||
zo zijn de foto's wat beter te zien
gewassen of niet! hij ziet er nog erg goed/mooi uit,en een orgineel NL GTI Edition One is erg zeldzaam!! neem aan dat de orginele 15'' BBS RM 012 er ook nog bij zijn,...? Succes met de verkoop,hopen dat hij wederom naar een liefhebber gaat Last edited by HannoverEdition : 17-05-2011 at 15:48. |
|
|||
|
|||
thnx,
de bbs rm zijn een aantal jaren geleden al verkocht. heb nog wel foto's van de edition met die wielen. ben me er bewust van dat de nederlandse editions steeds zeldzamer worden, daarom gaat hij alleen weg voor een goed bod! Last edited by johanv22 : 19-05-2011 at 04:15. |
|
|||
|
|||
even een skop omheeg!
|
|
|||
|
|||
wer efkes een skop omheeg:-)
|
|
|||
|
|||
een vrijdagmiddag kick
|
|
|||
|
|||
weer even in het zicht
|
|
|||
|
|||
zondag kick
|
|
|||
|
|||
inruil vag mogelijk.
tevens een schop omhoog |
|
|||
|
|||
en maar weer eens een kick
|
|
|||
|
|||
hemelvaartskick:-)
|
|
|||
|
|||
wat kosten de auto's apart van elkaar?
|
|
|||
|
|||
inruil mogelijk van golf 2 benzine
|
|
||||
|
||||
inruil/ruil mogelijk van passat v6 syncro?
|
|
|||
|
|||
weekend up
|
|
|||
|
|||
mooie auto beetje poetsen en lekker origineel houden zeker geen vr6 in zetten zonde
|
|
|||
|
|||
Quote:
klopt, vind ik ook. tevens een upke voor de edition! Last edited by johanv22 : 21-06-2011 at 14:07. |
|
|||
|
|||
upke
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat kost ie zonder die vr6 erbij? |