![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb al een tijdje last van het volgende:
Als de Jetta met een koude motor in de 1 wil zetten gaat dit een beetje stroef, maar heb ik een lang stuk gereden dan gaat het schakelen naar de 1 heel moeilijk! Vaak moet ik eerst weer naar de 2 schakelen en dan in een beweging door naar de 1, dan krijg ik m wel in de versnelling (daar is ook alles mee gezegd ![]() Iemand een idee wat dit probleem kan veroorzaken en hoe ik dit kan oplossen? Groeten Benjamin |
|
||||
|
||||
![]() schakelstang reviseren, er zitten wat rubbertjes en dingetjes. Je kan zon setje nog bestellen bij de dealer voor +- 20 euro en het schakelt daarna weer als nieuw
|
|
||||
|
||||
![]() Bakolie recent ook nagekeken / gewisseld ?
|
|
||||
|
||||
![]() @bas.: Bedankt voor de tip, maar hoe kan het dan dat de auto met een koude motor ''redelijk'' schakelt en na een tijdje rijden steeds slechter?
@Honda1981: In de 2 jaren dat ik de auto in mijn bezit heb niet, daarvoor zou ik het niet weten.. |
|
||||
|
||||
![]() koppeling komt niet goed vrij
|
|
|||
|
|||
![]() Gooi eens nieuwe olie in de bak
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal vandaag even navragen wat een setje schakelstangen en wat versnellingsbakolie kost. Hoop dat ik dan het probleem verholpen heb.
De koppelingskabel heb ik een aantal maanden terug vervangen en goed afgesteld nadat de oude onderweg geknapt was.. Dus dat is het probleem niet, hij heeft bovenin een klein beetje bewegingsvrijheid zoals mij door de geleerden werd aangeraden ![]() Bedankt voor de reacties! |