|
||||
|
||||
kep dat kleine pitje, stadslicht....normale pit dimlicht en groot licht.
geen mistlamp gezien..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien een optie... http://auto-onderdelen.marktplaats....pen-golf-4.html PS zijn niet van mij, maar zocht een plaatje om uit te leggen waar de mistlampen zitten bij een golf 4... |
|
||||
|
||||
ow zo....op die manier vin ik niet mooi
wil ze in de bumpert. |
|
||||
|
||||
de bora heeft ze in het begin in de roostertjes onder in je bumper gehad. Deze zijn wel ergens op internet (origineel of aftermarket) los te krijgen. Moet je alleen zelf een mistlichtschakelaar en de draden fixxen.
|
|
||||
|
||||
heb ze gevonden in de bumper in roosters maar neit ori VW dus passen dan weer net niet mooi. Ik ga langs die gasten om eens te kijken naar de pasvorm.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Spoorbreedte? Die is voor altijd breder dan achter. Bij een variant is dat 1513mm (voor) 1494 (achter), dus totaal 19mm -> www.autoweek.nl, maten en gewichten. Achter kun je dus gelijk zetten aan voor door 10mm dikkere adapter te monteren per kant. Quote:
Er zijn mooiere sets verkrijgbaar m.i., check ebay. Lamp komt veel mooier uit in het rooster dan die van poliset en de roosters zijn identiek aan originele.
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 10-05-2011 at 15:14. |
|
||||
|
||||
Btw, wielen moeten goed kunnen passen op een IV
|
||||
|
||||
Quote:
u tovert een smile op mijn bek! |
|
||||
|
||||
vandaag velgjes ophalen, gisteren banden besteld 215/40/18. Paar dagen nog.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
||||
|
||||
vet! aangesloten op ori schakelaar?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja! {ook daar besteld btw} Tis even prutsen om de kabel van de motorruimte naar de schakelaar te krijgen maar voor de rest erg makkelijk. De rest zit rechtstreeks op de accu, er zit een zekering en relais bij. Als je zo'n setje doet geef je maar een gil, gooi ik wel ff wat meer info op de PM.
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 17-05-2011 at 12:14. |
|
||||
|
||||
tzt gaat u zeker van mij horen!
xx |
|
||||
|
||||
Zitten die wielen er nog steeds niet onder?...
|
|
||||
|
||||
nope, bandjes waren er begin vorige week maar Fouad vond dat een melding 'niet thuis' bericht het zelfde was als 'aangenomen en getekend'.
Moet er nog even achteraan. Plaats vandaag wel pic van de vers gecoate velgen. Ga alleen dikke problemen krijgen met de plastic naafkapjes. De coater kon me dus geen kleurnummer geven wat zal resulteren in een afwijkende kleur op de kapjes. De kleur lijkt heel aardig overeen te komen maar de metallic flake op de velgen is veel grover dus viaueel ga je de bietenbak in. Moet ik even goed over na denken. Zal mn collegae aan het werk moeten zetten vrees ik |
|
||||
|
||||
Ik kan aan de slag:
grtz E |
|
||||
|
||||
Je weet wel dat de Bora en de Golf andere zijroostertjes hebben?!
|
||||
|
||||
Mooi werk! Waar zijn die gecoat? En voor welk bedrag als ik vragen mag.
Ik ben nog steeds op zoek naar de juiste coaterij voor mijn zomervelgen. |
|
||||
|
||||
Nice nice..eindelijk..
Heb trouwens nog setje blinde rvs-schroef-ventielen liggen van Alligator voor weinig! De beste a-kwaliteit met mooie matte zilveren afdek-caps. Is vr-avond wel in leiderdorp te leveren...! Had trouwens zelfde gezeik met de naafkapjes van mijn 205 gti speedlines. Zit nog steeds op kleurnr. te wachten van Renoblast |