#1
|
|||
|
|||
Problemen golf 4 gti 20vt
Hey
heb wat problemen met mijn golf 4 20vt, (motorcode aum) Vagcom geeft volgende foutcodes aan: 17705 - Pressure drop between turbo and throttle valve (check d.v.) P1297 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (add): system too rich P1137 - 35 - 10 - - - Intermittent Heb al het een en het ander nagekeken maar nog niets gevonden. Als ik de foutcodes wis komen ze niet onmiddelijk terug, enkel na een tijd rijden. Auto heeft ook bijna geen trekkracht meer, lijkt alsof hij in noodloop gaat? (Motorlampje gaat wel niet aan) Iemand nog tips om wat dingen na te kijken? of best eens een logje maken? Mvg maarten |
#2
|
|||
|
|||
vacuum slangen al na gekeken laats een diesel gehad die ook niet wou trekken was een een vacuumslang door gebeten(steenmaters)
|
#3
|
|||
|
|||
Quote:
heb ze nog niet nagekeken, zal ik morgen eens doen. Heb net de foutcode nog eens gewist, en al een 40km gereden en komt niet terug. Vorige keer had ik ze ook al eens gewist en kwam ze wel terug. Is meestal als ik hem start, laat ik hem een 15sec stationair draaien, zakt hij ineens in toeren zoals hij zou willen stilvallen. Morgen eens kijken als hij koud staat of de foutcode dan terugkomt. Mvg maarten |
#4
|
||||
|
||||
De system to rich foutcode kan inderdaad een vacuum lek zijn komt wel vaker voor, ook bij de 2.0 met dezelfde storingen/klachten.
Zou ze goed nakijken inderdaad, de combi van storingen kan wel kloppen. Hij meet zelf ook al een druk verschil zoals je kan aflezen aan de storing. |
#5
|
|||
|
|||
luchtmassameter? of geeft dat andere foutmeldingen?
|
#7
|
|||
|
|||
Hey
heb net alle vacuumslangen nagekeken en niets speciaals tegengekomen. Is er geen andere mogelijkheid om te controleren op lekken (spuitbus ofzo?) Mvg maarten |