|
||||
|
||||
Golf 1 Sprinter IC
heren
Is er bepaald model (of bouwjaar) sprinter intercooler die geschikt is voor inbouw in Golf MK1? Zijn ook versies met metalen zijkanten ipv kunststof geloof ik... Ik hoor het graag, dan kan ik een nieuwe gaan bestellen thnx Maarten |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet de search functie genoeg informatie bieden.
Ik weet het zo niet welke IC geschikt is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Oftewel je weet het niet... heb al gezocht, maar kan geen antwoord op mijn vraag vinden, anders zou ik hem ook niet stellen he... |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/sho...ght=intercooler
Dit model past er in! Of ze er ook zijn met alu zijkanten weet ik niet , maar eventueel kun je er andere eindstukken op laten lassen. Het alu van de sprinter intercooler is aan de uiteinden 2 mm dik nml. Gr Jan. Ps kijk eens op ebay wat een nieuwe kost ;-)
|
||||
|
||||
Dit was ook een sprintercooler.
|
||||
|
||||
ok, thnx
zal eens informeren bij de radiateuren/intercooler boer in Weert en op ebay gaan snuffelen, wil er zowieso een nieuwe inhebben. dank u dank u |
|
||||
|
||||
Graag gedaan!
|
||||
|
||||
Ik heb voor mijn TDI project een T5 FMIC liggen, deze lijkt perfect te gaan passen.
|