|
||||
|
||||
Dik!! Deze zijn iets netter zo lijkt het!!
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf. Doorgelaste neusje zit er goed uit, en die kappen voor de velgen zijn sowieso vet!
Quote:
Waarschijnlijk KTF lakken.
|
|||
|
|||
echt super project maar zie iets daar had ik een vraagje
over: je hebt alles om gewicht te besparen enzovoort waarom de kofferbak niet aanpassen door het reserverwielgat te verwijderen en een vlakke bodemplaat te lassen veder egt super dikke respect maar dat lijkt in mijn ogen ook wel een oplossing succses veder
|
|||
|
|||
in de reserve wielgat komt een ronde atl racetank vandaar dat ik dat gedeelte laat zitten
|
|
||||
|
||||
Zou je me eens wat detail foto's willen maken van de millenium falcon?
Is dat een originele?
|
|||
|
|||
ik heb wel een originele dit is het nieuwe model die hele grote,ik heb al dat spul aan mijn zoon gegeven ben jij ook verzamelaar?
|
|
|||
|
|||
Quote:
okay had eroverheen gekeken nu zag ik de foto ook das ook wel beter
|
||||
|
||||
super project! ga t volgen.
|
|
|||
|
|||
Hey Michel,
Kom op met die foto's man!! Wat een build dit zeg Ik hou je topic in de gaten! Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
Quote:
geduld mijn vriend geduld,als het meezit heeft wilco de andere zijde a.s vrijdag ook doorgelast en krijg ik eind v.d week weer wat leuke spulletjes in de vorm van carbon ff wachten op de fotos |
|
||||
|
||||
Voor de lasser oprechte complimenten!!Echt vakwerk straalt er vanaf!
Goed bezig hier!
|
|||
|
|||
Hey Michel,
Ik heb geduld, meer Carbon ik ben benieuwd naar de foto's vrijdag Groeten, Rick |
|
|||
|
|||
Nou Rick eindelijk dan weer wat fotos
,gisteren mijn schermen uit duitsland ontvangen maar was lichtelijk teleurgesteld vanwege het feit dat ze niet volledig van carbo waren,nou maakt het qua gewicht niet zo heel veel uit en gezien het feit dat het toch wit word gespoten heb ik er uiteindelijk toch vrede mee de spiegels zijn niet gelamineerd deze zijn 100 procent carbon |
|
||||
|
||||
Geweldig project, ik ben fan!
Dit wordt een top Golf 2 aan de voorbereidingen te zien Als je zijschermen niet van 100% carbon zijn, van welk materiaal zijn ze nog meer dan, deels polyester?
|
||||
|
||||
Zullen wel gewoon metalen schermen zijn die gelamineerd zijn met echt carbon. Omdat ze meestal geen mallen hebben om zulke schermen na te maken. Dan doen ze het zo is lekker goedkoper.
Maar goed dit is dan niet lichter wat in mijn ogen wel de achterliggende gedachte zal zijn geweest bij de aankoop. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
ja het zijn polyester schermen en in principe zijn ze net zo licht als carbon ik had alleen verwacht dat ze 100 procent carbon waren, deze wegen 1kg
|
|
||||
|
||||
mooi spul weer
|
|
||||
|
||||
erg mooi spul.....
|
|||
|
|||
Hey Michel,
ZOOOO heerlijke foto's weer!! Alleen jammer dat de voorschermen niet helemaal carbon zijn Maar goed het gaat om het gewicht toch? Ik hou je topic in de gaten. Groeten, Rick |