|
||||
|
||||
Quote:
Wel origineel idee! En dat voor een gratis meet' Foto van het T-shirt?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
en mensen met een groene mk2 diesel jammer dat ik er zo laat was, maar zeer goed geregeld. volgend jaar maar weer dacht ik
Last edited by Golfsburg : 01-05-2011 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Guido??????????????????????? |
|
|||
|
|||
Guido, was super geregeld hoor vandaag. Alles heel netjes en de opkomst was ook wel prima denk ik he!
Volgende keer ben ik weer van de partij hoor. Gr Nils
|
|||
|
|||
Quote:
........je was (net als in Drachten ) nu ook weer te vroeg weg Edwin |
|
||||
|
||||
Quote:
De bovenste 2 exemplaren zijn de méést unieke versies van de mkII. terug weg ben ik door de polder gegaan de A6 helemaal af en niet de A7 afsluitdijk
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 01-05-2011 at 20:58. |
|
|||
|
|||
Dank voor de positieve/leuke/enthousiaste reactie's allemaal
Héél véél mensen gesproken vandaag.... Ben zelf nog onder de indruk van de opkomst,gezelligheid,....etc etc Net met (een gedeelte) van "THE crew" nog ff na zitten genieten onder het genot van wat gerstenat en een goeie maaltijd Chinees Pffff kan het nog steeds niet bevatten allemaal.... wat voor gezelligheid, liefhebbers en bijzondere zeldzame vw's hadden wij vandaag allemaal op 1 plek bij elkaar hadden staan Iedereen bedankt voor de opkomst en het enthousiasme van vandaag gr; Guido Op naar 26 Juni naar de VAG meeting in Leeuwarden Last edited by HannoverEdition : 02-05-2011 at 17:30. |
|
||||
|
||||
En ik ben (natuurlijk ) ook even langsgeweest , en vond het ook een geslaagde meeting !
Nu ben ik ook wel een beetje een fan van de rallye ,en was ook benieuwd naar de edition's en f&i modellen . Ik vond de opkomst erg goed ,heb nog nooit zoveel special's bij elkaar gezien , en heb ook nog even kunnen kennismaken met mensen Vond het wel gezellig iig ! En deze keer heb zelfs ik nog wat foto''s gemaakt , een paar speciaal voor een paar mensen Verbreed staal stond m goed Pieter ! Ja ,heb een beetje een zwak voor rode rallye''s speciaal voor Klaas Maddie haar golfke Blijft toch een topper Guido hoor ! O ja ,ik was in deze dieselracer Volgend jaar maar weer heren (en Dames) , dit was wel geslaagd !
|
||||
|
||||
Quote.... Ja ,heb een beetje een zwak voor rode rallye''s
dan mis ik wel een paar rode rallye´s.... nice pics btw...
|
|||
|
|||
Wat een top meeting! Echt goed vermaakt!
Ik ben benieuwd naar andere foto's! En uhm guido hoe doen we het met de bortjes bij de rotonde? Haha |
|
|||
|
|||
heeey vandaag met een maatje van me meegeweest naar de mk2 meeting in joure
natuurlijk ff me camera meegenomen en niet voor nix stonden mooie auto's tussen hier mijn foto's van vandaag http://jordthemen.jalbum.net/mk2%20...-11/index2.html klik op de link hier boven voor de rest http://jordthemen.jalbum.net/mk2%20...-11/index2.html klik op de link hier boven voor de rest |
|
||||
|
||||
Quote:
die van jou staat er ook wel op de andere 2 rode rallye''s waren even een paar speciale foto''s voor de eigenaren
|
|||
|
|||
een kleine greep uit de lettterlijk honderden foto's die wij vandaag gemaakt hebben ......
Nogmaals,het was gezellig,gemoedelijk. mooi weer,beetje wind...(maar die kon ik niet uitzetten. ) mooie opkomst,leuke standhouders en een lekkere vette hap! en zelden zo veel mooie/aparte en zeldzame VW's bij elkaar op 1 plek gezien... en ook lachen als je hetzelfde T-shirt als mij draagt Jarno.... En namens de complete Crew/Organisatie BEDANKT!!! Last edited by HannoverEdition : 01-05-2011 at 21:46. |
|
|||
|
|||
Quote:
thnx voor de leuke meeting en Tshirt =) kon zelf jammer genoeg niet zo super lang blijven gr mark (antraciet rallye) |
|
|||
|
|||
Quote:
BAM JONGUH!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie je anders niet zitten Domi.........of was je in slaap gevallen .... Stond er weer mooi/netjes bij Kerel leuk je weer ff gesproken te hebben. al was het iets te kort.... |
|
||||
|
||||
Thanx.... familie limited42... hihih
top meet...
|
||||
|
||||
Quote:
Had ik wel gezien,... en opgeslagen natuurlijk... thanx!!
|
|||
|
|||
Quote:
Jij/jullie ook bedankt Johan & Frouk! |
|
|||
|
|||
Quote:
en wat voor 1....... |