|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Net even wezen kijken naar de lokatie in Joure dat ziet er goed uit en ben morgen zeker van de partij.
kwam er nog twee forum leden tegen, en die maakten al wat foto's van de lokatie. ik denk dat het morgen een superdag word. |
|
|||
|
|||
De kids hoeven zich morgen ook niet te vervelen
|
|
|||
|
|||
Quote:
was vanavond al gezellig Johan,dat beloofd morgen nog wat Sneak preview! OANT MOARN! |
|
||||
|
||||
flink verbouwd die mk2's op de achtergrond van laatste foto
|
|||
|
|||
nice area... hope the space is enough for all the thausands of Mk2 Golfs )
|
|
||||
|
||||
mooi man heb er zin in morgen.
tot morgen. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit allemaal!
Ook zin in, tot morgen! |
|
|||
|
|||
Quote:
niet eens ff een bedankje dat ik ook aan jou heb gedacht Gerben........ Quote:
ja sorry voor die niet MkII's....maar ze zijn wel DIK!!!!!! en die Blauwe Golf VI R was hagelnieuw!moest nog ingereden worden met 1100 km.....en 270pk! ...... Oant Moarn Gerben |
|
||||
|
||||
OET MOON:::: tot morgen...
wat kost de deukendoktor... dan mag hij de rallye ff doen op 2 plekjes... op 10 uur ben ik er.. hopelijk met goed weer
|
|||
|
|||
Leuke foto Ruud |
|
|||
|
|||
Quote:
Mooie foto idd. Alleen gemaakt door Wenny (was de quote vergeten ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Domi, Kom je morgen eigenlijk ook? Wil je nu wel eens in het echt zien en ook ben ik erg benieuwd naar je Pirelli GTI! Wenny heeft inderdaad de foto gemaakt want ik ben camera-loos... Oant moarn oftewel tot merge!
|
|||
|
|||
Quote:
Vanmorgen de GTI opgehaald en nu staat de GTI staat naast huis. En joure is 10min rijden voor me Dus eigenlijk moet ik wel even komen he. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
Oant moarn Eerste meeting voor de pirelli sinds de laatste in 2004 |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Das echt een werk geweest joh! Dat doe ik echt nooit weer....
|
||||
|
||||
Quote:
Dank voor het compliment! |