|
||||
|
||||
Black Octavia Break VRS 2.0 TDI
Hallo allemaal ,
me even voorstellen Wilfried van Hasselt in België geboren 1984 Een Octavia VRS combi aangeschaft 2 jaar geleden 170 Pk standaard , sport zetels , redelijk goed uitgerust standaard en is mijn daily bij aankoop na installatie air , ja hij ligt op air anders krijg ik hem niet meer op mijn eigen oprit en die het niet geloven mogen altijd eens komen proberen met de standaard verlaging schuurde hij al Dan eerste meeting was Ultimate dubs 2010 door problemen met de porsche velgen op een geleende set en met nieuwe duplex uitlaat en zeer onverwacht best of skoda gewonnen dan nog een heel pak meetings gedaan waaronder MIVW , charly's , Wsee geweest en natuurlijk Eurosunday dit was zowat seizoen 2010 in foto's Dan begonnen aan de aanpassingen voor 2011 airride install in de koffer aangepast en nieuwe velgen van bij Black Sheep Wheels zo was het in het begin aangepaste install detail voor in de koffer volgende stap in de install bijna klaar De nieuwe velgen gaan passen Dit jaar opnieuw naar UD 2011 met de nieuwe wielen en koffer opnieuw best of skoda mee naar huis genomen dan de eerste meeting van het jaar in België dat was het zo een beetje een hoop foto's ben benieuwd naar de reacties Nu is het de volgende Meeting EUROSUNDAY Greetz DC |
|
||||
|
||||
Super mooie auto..
|
|||
|
|||
dikke vrs wilfried
|
|
|||
|
|||
hele gave skoda !!!!
|
||||
|
||||
Wow, echt gaaf.
|
||||
|
||||
Nice.....
|
|||
|
|||
hee DC ,
de weg na hier gevonden....super dikke bak en tot de 15e |
|
||||
|
||||
THX allemaal voor de reacties
en heb men, weg naar hier gevonden ik hoop binnen afzienbare tijd toch een project te openen in de MK1 page |
|
||||
|
||||
wauw wat een bak
|
|
||||
|
||||
deze even van onder het stof vandaan halen
aan deze ga ik niet meer veel veranderen de skibox is voor dit jaar geweest en gaat nu terug naar zijn eigenaar misschien nog andere velgen Maar ga beginnen aan een nieuw project een golf MK1 G60 Greetz DC |
|
|||
|
|||
vaker voorbij zien komen op foto's
is zeker 1 van de dikste octavia's van dit moment. vooral de roti's staan er goed eronder. volgend seizoen zakken we wat vaker af naar het zuiden dus hop m eens irl te zien greetz les-lee |