|
||||
|
||||
Heëlesj AutoSjtuute 29th may 2011
Beste autoliefhebbers, Op zondag 29 Mei 2011 organiseert TeamPossible in samenwerking met de heren van Stichting unieke Heuvelklim het evenement Heëlesj AutoSjtuute 2011. Nadat wij gesprekken gevoerd hadden met de Gemeente Heerlen en Stichting unieke Heuvelklim, is er besloten dat TeamPossible het volledige schouwburgplein (burg. van Grunsvenplein) ter beschikking krijgt. Op deze dag staan meerdere pleinen in het teken van auto’s.. Iedere autoliefhebber zal het hier de hele dag naar zijn zin hebben. Voor jong en oud, oldtimers & “new”-timers en van gerestaureerde wagens tot “tuning”-wagens.. Voor iedereen is er wel iets. Gezien het evenement voor bezoekers volledig gratis is en ook deelnemers enkel 2 euro hoeft te betalen aan de entree, verwachten wij veel deelnemers, publiek en aandacht! Voor deelnemers en bezoekers is het mogelijk om deel te nemen aan tal van bezigheden. Tegen een kleine vergoeding van 45 euro is het mogelijk om ZELF voor 20 minuten een ferrari te besturen!! Dit alles gebeurd uiteraard onder begeleiding van de eigenaar. Voor jong en oud is het tevens ook mogelijk om in 1 van de F1 simulators te stappen, en hier je rijkunsten te testen op het circuit. Behendigheidstestje onder vrienden / kennisen / familie? Laat zien hoe snel jij een bandje kan verwisselen! Stickerdump is aanwezig om ter plekke de mooiste en eigen ontwerp stickers te ontwikkelen. Mocht dit nog niet genoeg zijn, ga dan gezellig winkelen in het Centrum van Heerlen. Het is koopzondag, dus de meeste winkels zullen deze dag geopend zijn. Eet- en drink faciliteiten hebben wij helaas niet gezien de vergunningen. In het centrum is voldoende gelegenheid om een hapje of drankje te nuttigen. CUPS: - Top 10 Show & Shine - Top 3 Ice - Best of Girlcar - Best of Engine - Best of Wheels Tijden: 11.00 – 17.00 Inrijden is al mogelijk vanaf 10.00 voor aangemelde auto’s! De prijsuitreiking zal rond 17.00 beginnen op het PancratiusPlein bij de Porsche stand. Wij verzoeken iedereen om hier om 16.45 aanwezig te zijn. Iedereen zal voorzien worden van een goodybag en regelement bij aankomst waarbij wij ook een plattegrond van Heerlen zullen plaatsen, zodat niemand verkeerd uitkomt. LET OP! Tussen 10.00 – 11.00 worden enkel aangemelde auto’s met gereserveerde plekken binnen gelaten. Wanneer er plaatsen niet gereserveerd zijn, kunnen hier ook al auto’s geplaatst worden. Zijn er geen plaatsen meer over, dan wachten wij tot 11.00 met het binnenlaten van niet aangemelde auto’s. Daarna word gekeken hoeveel wagens niet zijn komen opdagen, en kunnen deze plekken nog aangevuld worden. Enkele criteria! - Aangezien wij de Tuning scene in een positief daglicht willen zetten, accepteren wij enkel auto’s met een minimale vereiste van velgen en verlaging. De auto zal ook een nette uitstraling moeten hebben, ofwel het concept moet duidelijk zijn. Wagens met ongespoten bumpers en/of grote schade’s moeten wij helaas de toegang weigeren. Twijfel je of jouw auto binnen komt, stuur dan vrijblijvend 2 a 3 recente foto’s van de auto, en wij zullen zo spoedig mogelijk reageren. - Meedoen aan de jurering gebeurt automatisch wanneer er voor 12.00 word binnengereden. Bij het vroegtijdig verlaten van het terrein vervallen eventuele prijzen. Voor aanmelding vragen wij de volgende gegevens: - Clubnaam (wanneer van toepassing) - Type auto(s) - Kentekens van de auto’s - Bij twijfel graag 2 a 3 recente foto’s meesturen Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen, stuur een mail naar: info@teampossible.nl
|
||||
|
||||
kleine up voor onze meet
|
||||
|
||||
Ik en Opa hebben ons aangemeld. Lekker in de buurt.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Is een thuiswedstrijd voor mij lol.
Ik ga eens een mailtje sturen, kijken of ze me binnen laten met mn tjoeningbak |
|
||||
|
||||
Idd Ron, heb de reply al binnen.
Die mannen zijn supersnel Had nog wat pics van vorig jaar van hun event gevonden en er is echt van alles te zien. Voor ons om de hoek en een leuk gemixed event. Guillaume is ook van de partij dus dat zijn er alweer 3 van het vaste clubje. Heb er zin in! Staan ze weer naast elkaar sniffle sniffle....
|
||||
|
||||
Dat is dan 100 meter lopen van huis uit. Ook aanwezig, zonder auto. Want die is niet showwaardig.
|
|||
|
|||
Mss leuk om ergens af te spreken om allemaal bij elkaar te staan daar in heerlen ?
Ik zeg ook maar wat hoor Mijn auto staat ook op de lijst, en dat zwarte lage ding van patrick ook, lol |
|
||||
|
||||
Misschien dat ik ook wel ga! zal eens kijken of ik meer mensen kan sprokkelen!
|
|
|||
|
|||
hmm als k had gekund was k erbij geweest met mn 1 GTI! maar ach, ik heb t niet slecht, kom die dag terug van Berlijn na mee te hebben gereden in de Hamburg-Berlin-Klassik rallye
|
|
||||
|
||||
aanwezig is om de hoek dus kan geen kwaad om te gaan kijken als de rest lekker aan de see zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja als we met onze echt auto's een beetje bij elkaar staan zou dat wel leuk zijn. Wie komt met een suggestie? |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis worden de plaatsen uit gedeeld..
|
|||
|
|||
Euhh patrick, lees je post eens opnieuw ?
Snap je het zelf wel wat je probeerd te zeggen ? Ik heb net een mailtje naar hun gestuurd om te vragen of we daar worden verwezen naar een plek, of dat we gewoon moeten aansluiten met de rest (en dus als we afspreken ergens, bij elkaar komen te staan). Ik laat zsm wat weten |
|
||||
|
||||
ikzelf zit in de organisatie en makkelijkste is altijd met een groep aansluiten en zeggen ik en (x aantal auto's ) zijn een groep en dus graag bij elkaar.. want ook wij weten iedereen wil graag bij vrienden zamen staan
en hopelijk tot zondag wij hebben er al zin in mvg brian van team possible
|
||||
|
||||
Even een vraagje hoelaat kun je op zijn vroegste naar binnen? Ik heb gehoort dat er mensen zijn die al om 9u aan willen rijden. Aangezien hier boven staat dat de aangemelde wagens pas om 10u binnen kunnen neem ik aan dat dat toch ook zo is he?
Ik hoor het wel dan. Grtz Eddy
|
|||
|
|||
Hoe laat en waar gaan we verzamelen dan ??
En maken jullie er een probleem van als er een Opel meekomt ? Dat ding is van een maat van me, en woont onderaan mijn straat |
|
||||
|
||||
Zullen wel meer opel's staan.
Dus ik heb er geen probleem mee. Heb er wel zin in, vrijdag nog ff een paar andere wielen halen voor de passat.
|
|||
|
|||
Zondag ook aanwezig met de polo
|
||||
|
||||
is idd zoals edwin zegt dat wij vanaf 10 uur (de aangemelde auto's binnen laten) en om 11 volledig open zijn( vandaar dat wij iedereen aanraden zich aan te melden , dit omdat er maar ongeveer 250 plaatsen zijn en de aangemelde natuurlijk voor gaan op onaangemelde)
dus vol = vol (wij hebbenn maar begrensde ruimte en weten ook nog niet wat ons te wachten staat kwa opkomst we hebben tot nu toe 85 aanmeldingen dus) dus edwin meld je even aan Wil je je aanmelden of zijn er nog vragen, stuur een mail naar: info@teampossible.nl en graag kenteken doorgeven mvg brian
Vw Golf 4 1.6 16v Ocean(blue) owner Last edited by b_elev : 26-05-2011 at 16:41. |
|
|||
|
|||
Quote:
?? Mij lukt het niet om mensen op te trommelen, Ronie help !! Last edited by Ignition : 28-05-2011 at 15:50. |