|
|||
|
|||
hallo stefan2 ik denk dat polopower nog een weber te koop heeft greetz vwfreakske
|
|
|||
|
|||
Dan zal ik hem eens proberen te bereiken
THX |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een vraag?
Voldoet de orginele gti brandstof pomp aan webers? Of moet ik een andere zoeken? |
|
||||
|
||||
Quote:
en dat noemt zich oldskool lover
|
|||
|
|||
Heeft iemand foto's van webers of dolerto's op een 8v?
En hoe zijn de injectie gaten dicht gemaakt? Van een 8v cylinder kop? greetz Stefan |
|
||||
|
||||
pirelli heeft wel wat foto's,maar je kunt ook de oude injectoren laten zitten of speciale pluggen halen
|
||||
|
||||
gewoon 4 versnellingsbak (020) pluggen gebruiken
|
|
|||
|
|||
4 versnellings bak (020) pluggen?
Kan je die gewoon bij de dealer halen? en noemt het dan ook zo? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb in het verleden al meerdere golfjes van webers voorzien. ik haalde de injectors er gewoon uit. de gaten werden dan afgedicht door onder elke kunsstof plug een stuiver te leggen met wat siliconenpakking eraan. gegarandeerd dicht en klaar voor 20 cent :biggrin: nu alleen nog vier stuivers zien te vinden.......... :frown:
|
|||
|
|||
Tja 5 cent , helaas hebben we nu euro's
Maar ik ben van plan de orginele injectoren met een nieuwe ring te voorzien en af te zagen. Raken de K&N lucht filters van webers op een 8v niet aan het achter scherm? en hoe had men de gas kabels lopen? en choke kabels???? +bij welke nokkenas loop hij het lekkerst? Greetz Stefan |
|
||||
|
||||
Quote:
misschien is dit duidelijker: |
|
||||
|
||||
gaaf ! passen die er gewoon in marcski?
|
||||
|
||||
is niet mijn foto. Ben overigens vandaag ff bij de dealer geweest, en de pluggen die ze tegenwoordig hebben zijn een rare torxmaat, 14 waarschijnlijk, niet de inbus 17 op de foto.
Schroefdraad is iig M24x1,5, dus 4 dikke bouten zou ook passen. Ik bedacht me daar dat ikzelf nog een viertal nieuw injectorbussen had liggen, dus die ga ik dichtmaken en er zelf inschroeven. |
|
||||
|
||||
|