|
|||
|
|||
Cosmics onder de squareback ??
Nou,als ik dit soort prijzen op E-bay zie kan ik nog beter de GT's gaan monteren
"buy it now $ 2200" http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/e...item=7950317638 |
|
||||
|
||||
Whoo, dan heb ik ze ook nog in de goede tijd gekocht
|
|||
|
|||
ja,daar moest ik ook gelijk aan denken toen ik die prijs zag staan,en dan zitten er nog niet eens de
3-poots Fuchs doppies bij,maar een paar alu Design90 dopjes die je ook nog eens zelf moet gaan pasmaken ben iig blij dat ze er op mijn setje wel bijzitten !! |
|
||||
|
||||
Alain, die jij hebt (5x130?) zijn toch veel zeldzamer dan de 4x130?
|
|
||||
|
||||
Zoooooooo wat een prijzen. Stond laatst op MP in limburg een setje voor 75 ofzo :S
|
|||
|
|||
Quote:
Stond ja,want dat is nu mijn setje op www.kinkymickshappywheelshack.com staan ook twee setjes. een setje 15" 4-gaats voor 350 pond (das +/- 525 euro) en nog een setje 15", maar dan 5-gaats en voor 1000 pond ... das ruim 1500 euro !! Maar het setje ziet er wel zeer mooi uit ... naafdopjes zitten er zo te zien echter niet bij (4) 15 x 5.5" Made in England. Porsche 5 pattern. Very rare and very sexy. Rarer than the mighty Gas Burner. Last edited by kruk@b : 26-01-2005 at 16:33. |
|
||||
|
||||
Ahaaaaaaaah, dus daar zijn ze beland... Ja zullen wel meerdere geïnteresseerden geweest zijn natuurlijk, ken er iig 1 van.
|
||||
|
||||
Ik zie die MkII's van mij ook zelden trouwens, dat model dan.
|
||||
|
||||
die hebt je toch ook in volvo steek ?
ik meende dat den ben (bug-a-roo) een setje van die volvo units via adapters onder zijn spijlbus had/heeft zitten
|
|||
|
|||
@ploontje;
Bedoel jij soms deze bus ?? ik stond toen ook al bij die Cosmics te kijken/kwijlen,maar het leken mij "gewoon" 5x130 hoor |
|
||||
|
||||
wel erg vette velgen, krukab, als je ze ooit kwijt moet :biggrin: PM
|
||||
|
||||
Quote:
En die andere ken je ook wel Quote:
Get in line dude , er staan al een stuk of wat voor je :p
|
||||
|
||||
Quote:
Die snap ik niet helemaal Je monteert toch wat je (of Miss L.) het mooist vind, niet wat het duurst is? |
|
||||
|
||||
dat is inderdaad de desbetreffende bus.
op een gegeven moment reed hij lek en moest er een nogmale steek velg onder, dus moest ook de adapter er af. toen werd er volgens mij verteld dat het volvo steek was want die waren veel goedkoper
|
|||
|
|||
@keverpech;
Ik wil er iets onder monteren wat én lekker rijdt,goed smoelt en ook nog eens lekker orgineel/zeldzaam is. De GT's zijn én superzeldzaam én van magnesium,maar als Miss L. daarmee wat raakt zijn ze waarschijnlijk niet meer te repareren De Cosmics zijn ook "very rare" (according to Mick),maar van Alu. dus daar ben ik wat minder benauwd voor. NOS 6x16 Fuchsen was in eerste instantie de bedoeling,maar die zie je weer zoveel Daarom komt er onder de variant ook een setje ongeboorde schijven/trommels ... kan ik nog alle kanten op, want er ligt nog een zeer leuk setje wielen "klaar" @ploon,Volvo is toch steek 5x120 ?? |
|
|||
|
|||
foto GT's?
|
||||
|
||||
Quote:
Met flits, Zonder flits
|
||||
|
||||
leuke prijzen die Cosmics, krijg mijn niet eens kwijt aan 200€
|
|
||||
|
||||
Quote:
Groene fuchsen, 911 Carrera 2.7 RS-stijl, dat is vet
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks !! Er zijn maar een paar mensen die ze als zodanig herkennen,en de link leggen met Porsche. Misschien ten overvloede,maar dit is de bus waar de groene Fuchsen (6 & 7x16) onder zitten. Dat bietultje een foto heeft van een Fuchs naast de auto komt omdat we in december een "velgen & remmerij" pas dagje hadden hier bij mij op de zaak. En naar aanleiding daarvan hebben een paar mensen een zeer onrustige nacht gehad :p |