|
||||
|
||||
MK2 1.3, 2 stuks voor weinig
Beste forummers,
Ik heb 2 Golfjes MK2 staan waar ik niet of nauwelijks meer echt mee bezig ben. Om die rede wil ik er graag vanaf. Ze staan niet zozeer in de weg maar kosten wel alleen maar geld op deze manier. De een is blauw, 1.3 NZ motor. APK verlopen en staat nu geschorst. Start en loopt prima, ziet er redelijk netjes uit van buiten en van binnen. Distributie is vervanen, waterpomp ook, bougies, olie, oliefilter, koppakking, spruitstukpakkingen, keerringen van de nokkenas, accu, thermostaat en radiateur zijn ook allemaal recent vervangen. Kilometerstand is ergens in de 107.XXX. Auto uit 1990. De ander is rood, 1.3 HK motor. APK tot begin mei. Start slecht, loopt wel maar niet helemaal top. Membranen van carburateur zijn vervangen, nieuwe distributie + waterpomp. Nieuwe bougies. Moet het een en ander afgesteld worden aan de motor. Op de teller 17.XXX kilometer, teller met 5 cijfers. Auto uit 1985 en dus belastingvrij. Foto's: De rode staat op dit moment op een schroefset van Raceland. Heb ik even geen foto's van. Schroefset is gewoon gangbaar. Beide auto's moeten wel uitgelijnd worden. Prijzen: De blauwe: € 300,- De rode: € 700,- Het gaat om vraagprijzen, ze mogen beide in principe weg tegen elk aannemelijk bod.
|
|||
|
|||
Je inbox is vol Doe me maar een pb, heb er wel belang bij.
|
|
|||
|
|||
heeft die rode het oude type achterpaneel? zonder inham bij de uitlaat?
|
|
|||
|
|||
Pb
|
|||
|
|||
Quote:
uitsparing zit er altijd, maar inham niet en dat kan ik nou net niet zien... |
|
||||
|
||||
wat ids bedoel is dat het oude type wel een uitsparing heeft. maar niet dat flapje ernaast wat het nieuwe type wel heeft (wat er uit gehaald kan worden voor GTI demper).
|
|||
|
|||
lekker de diesel slopen als donor voor de rode !!
|
|
||||
|
||||
En even een upje vanaf deze kant Dexter,nu de blauwe nog ff verkopen