|
||||
|
||||
hier kan je het allemaal vinden van die rode polo
http://www.clubpolo.co.uk/forum/ind...topic=34365&hl= zit wel heel wat werk in |
|
|||
|
|||
kijk leesvoer
|
|
|||
|
|||
lekker bezig
dat veerpoothuis idee loop ik ook aal een hele poos mee in mn hoofd... top!
|
||||
|
||||
Quote:
Hij heeft op de testbank gestaan met 203pk en 270nm, paar trackday gereden in Engeland en daarna uit elkaar gegaan voor de verstevigingen/rolkooi/camberplates... Nu is ie em opnieuw aan het opbouwen!! Polo Turbo op testbank
|
||||
|
||||
Dat zijn 9N's!!!
Weg ermee!!! Dit is 1/2/3 only!! Wel vet btw!
|
||||
|
||||
Quote:
mijn polo met Gruppe N 45mm, bedoelde je het zo? hangt naar mijn mening wat laag maar de ophanging voor de demper is verkloot door een ford ophanging aan de bodem te maken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Goed idee, nu nog iemand zoeken die hem eronder kan knopen
|
|||
|
|||
Gruwelijk!
|
|
|||
|
|||
Greetz,Den Dimme!!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die legergroene rook nog naar de verf, volgens mij was die in de ochtend nog gerollerd haha
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja idd die rook nog naar verf. Het zou goed kunnen wat je zegt dat hij nog maar net was gerold.
Ik vond vooral de velgen vet, vraag me nog steeds af wat merk en type dit zijn. Staken vorige jaren onder Mitsubishi Colt. Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
Je foto's doen t niet...
|
||||
|
||||
die zwarte polo's....behalve die onderste,rest is dik.
|
||||
|
||||
zijn er nog fotos van die polo met plaat ALLDUB?
|
|
||||
|
||||
dankje !
|