|
||||
|
||||
zou ik een topic mogen plaatsen in algemeen (A)?
|
||||
|
||||
Quote:
De tekst kan je nu netjes "enteren", dik,schuin en onderstreept maken!
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit. Kan niet anders zeggen.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt tjaap, komop mensen knal er ff meer auto's op!
|
||||
|
||||
Ik mis nog de provincies Zeeland, Noord-Holland en Drenthe of komen die er pas bij te staan als er in die provincies wat word aangeboden?
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Misschien even een apart kopje maken voor New beetle, dan komt dat niet bij de kever in de categorie.
|
||||
|
||||
Ik ben de site ook aan het vol ploffen met onderdelen. Mijn complimenten Mark!
|
||||
|
||||
Snel maar eens wat foto's gaan maken en wat dingen daar online gooien dan maar.
|
||||
|
||||
Quote:
ja klopt helemaal, pas als er wat aangeboden wordt uit die regio komt het erbij! en zal een apart kopje maken voor new beetle!
|
||||
|
||||
Quote:
iemand nog ideeën wat er bij de site toegevoegd kan worden?
|
||||
|
||||
Ook ik heb mijn eerste koop gedaan op de site, en in de buurt ook nog
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk, toppie
|
||||
|
||||
nou ik vind het een top site want ik heb er 1 week een setje velgen op gehad en die zijn nu al verkocht dus gaat lekker.
ga deze zeker even onthouden/gebruiken als ik wat nodig heb of als ik wat moet verkopen
|
||||
|
||||
Quote:
en mensen maak evolkswagen bekent op andere forums en niemand nog suggesties om de site beter/aantrekelijker te maken of een leuk promotie idee?
|
|||
|
|||
Quote:
mooie site! Mij lijkt het wel handig dat als je op (bijvoorbeeld) golf klikt, dat er dan daaronder alle modellen van de golf verschijnen. Dit is nu natuurlijk nog nodig maar als het wat "drukker" word kan dat wel makkelijk zijn denk ik ik hoop dat dit echt een succes word, zeker handig als ik later een vwtje heb Mvg. Jeroen
|
||||
|
||||
Quote:
Genoteerd
|
||||
|
||||
niemand die nog wat te koop heeft?????
|
||||
|
||||
dat je mss bv ook gwn op auto's kan klikken en je zo alle autos ook kan overlopen want niet iedereen zoek model gericht maar kijkt wat er allemaal aangeboden word.
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! ik ga er zeker gebruik van maken
|
|
||||
|
||||
Quote: