|
||||
|
||||
Quote:
Jajaja, die trein-reis die kant op is voor mij eens en nooit meer. Naar Martijn 6 uur vertraging opgelopen op 'n reis van 2 uur. Volgens mij heb ik in m'n hele leven nog nooit 'n treinreis zonder vertraging gehad. Quote:
Ik doe me wel 'n hondenpak aan en ga in de koffer. Quote:
Danku Alberto, danku. Aan alle andere trein-taxi-aanbieders, alvast bedankt. Moest het toch de trein worden laat ik effe wat van me horen.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 09-03-2011 at 21:26. |
|
|||
|
|||
Quote:
Geintje Chris |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je dan op zaterdag alvast vertrekt.......dan ben je iig OP TIJD Chris!! en met een beetje geluk kan je dan ff mee proosten met ons.... Opperrrr kan vast nog wel ff een slaap-plekkie ''roggelen'' voor je van zaterdag op zondag Gewoon KOMEN Chris |
|
||||
|
||||
Elk lid heeft hier gemiddeld drie auto's, er moet toch wat te regelen zijn?
Breadfan, als je bereid bent naar Nijmegen te treinen wil ik je daar wel halen en brengen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ebut, thanks. Als er niks anders op zit en ik kan me over m'n hekel aan 't OV heenzetten, doen we dat gewoon.
|
|||
|
|||
Chris kan deze auto toch wel naar Deurningen brengen ....... dan hoeft hij maar een enkeltje Deurningen Sittard te kopen op zondag..... |
|
||||
|
||||
Of hij koopt hem voor ze hem slopen en kan dan rijdend naar huis
|
||||
|
||||
mmmm rijdend????
dat wordt dan toch een probleem ben ik bang, ding wordt nie voor niks gesloopt
|
||||
|
||||
Mag het blok ook naar de knoppen geholpen worden?
Baksteen op het pedaal ofzo:P |
|
||||
|
||||
nope
|
||||
|
||||
Quote:
Als iedereen nou een kilometer duwt is hij zo thuis
|
||||
|
||||
Quote:
Wie haalt die 200 man dan op die elk een km uit elkaar over de route van Deurningen naar Sittard verdeeld staan?
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb nog wel dat 1300tje staan chris, moet je met de trijn naar venlo en dan naar hier. station hier is 1minuut lopen naar mij ik ga met de grijze golf1, 2zittert helaas heb al een bijrijder. EDIT: thijs komt morgen en zaterdag klussen rij je met hem mee regel ik een plekje voor zaterdag op zondag.
Last edited by knedel16vweber : 10-03-2011 at 19:43. |
|
|||
|
|||
chris kom naar cuijk met de trein,dan oik ik je daar wel op...
|
|
||||
|
||||
Quote:
ben je met de golf1 aanwezig zondag?
|
||||
|
||||
Quote:
Zaterdag ben ik al van 's morgens tot 's avonds bezet. Maar wel nice te zien hoe 't hier geplanned wordt.
|
||||
|
||||
Je bent een geliefd persoon Chris.
|
||||
|
||||
Quote:
QFT!
|
|||
|
|||
yep knedeltje, nog geen dikke velgen oid maar rijden doet ie...
|
|
||||
|
||||
Quote:
mooi karretje hoor, niet inruilen zie je zondag