#1
|
|||
|
|||
Vraag Remmerij/remdrukverdeler
Hallo,
Ik had een vraag. Ben met een Golf 1 20vt project bezig en ga binnenkort mijn remmerij compleet nieuw aanleggen. Ik ga met G60 remmerij rijden icm een 16v rembekrachtiger. Nu gaan er volgens mij vanaf de hoofdremcilinder 4 leidingen weg, dus voor elke remklauw 1. Omdat mijn Golf 1 origineel een 1.1 was, komt er een cabrio achteras onder(ivm stabilisatiestang) Nu wil ik achter met een universele remdruk verdeler gaan gebruiken in verband met achterkant uitbreken bij hard remmen schijnbaar. Nu zit er op z'n remdrukverdeler 1 ingang en 1 uitgang. Dit wil zeggen dat ik vanaf de remdrukverdeler met een t-stuk naar de 2 achterste remklauwen moet, wat geen probleem is denk ik. Maar hoe moet ik vanaf de hoofdremcilinder naar de remdrukverdeler?? Hoop dat iemand een idee heeft, of een andere oplossing! Gr. Ricardo |
#2
|
|||
|
|||
Het lijkt mij eerder dat deze remdrukverdeler voor 1 remleiding is en dat je dan 2 nodig hebt.
Gr. Han
__________________
VW Golf I GTI '84 16vG60 VW Golf V GTI Limited Edition 240 (nr. 50) |
#3
|
||||
|
||||
gewoon origineele remdrukverdeler pakken.
nergens problemen mee. |
#4
|
|||
|
|||
Waar is z'n originele remkrachtverdeler te verkrijgen dan? Kan altijd dan nog 2 lossen universele halen, maar die zijn ook bijna 100 de stuk.. Hoor het graag!
|
#5
|
||||
|
||||
trommels of schijfen achter?
|
#6
|
|||
|
|||
g60 remmerij, nu schijven dus!
|
#7
|
||||
|
||||
Ik heb nog één zo'n nieuwe remdukbegrenzer voor schijfremmen achter. Bij interesse hoor ik het wel.
|
#8
|
||||
|
||||
heb er wel oren naar, stuur eens ff pbtje hoe en wat aub
thnx |