|
||||
|
||||
Ligt er weer mooi in eddy
|
||||
|
||||
Eddy, het stuurbekrachtigingsreservoir van de nieuwere types mk2 is gelijk aan die van de Golf Mk3. Dat is een rond modelletje (meen ik zo uit mijn blote hoofd).
En die zit volgens mij naast de radiateur en dus niet zo erg in het zicht. Misschien is dat nog een leuke modificatie voor je? |
|
||||
|
||||
Ja dat zou kunnen maar dan moet je moet je slangen gaan afdoppen, en dat is weer minder, daar hadden we al naar gekeken, Maar Edwin heeft dat originele potje al besteld als ik me niet vergis.
Wel goed mee gedacht Ruben. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
Vandaag weer wat spullen gaan halen. En vandaag weer een belletje gekregen dat weer wat besteld is remvloeistof potje. Deze week weer eens een beetje doen stuurkolom kan weer terug heb mijn nieuwe rubber binnen gekregen. Dus kan ik weer eens sturen. Hier een foto's: Grtz Eddy. Frank bedankt voor de paketdienst haha. En ben benieuwd hoe je jetta er straks uitziet zag er al vet uit.
|
||||
|
||||
Hey Edwin, graag gedaan! je bent goed bezig.
Jetta-klusje is net klaar en zit er 99,9% goed in, nog 1 rubbertje aanpassen/nieuw halen.
|
||||
|
||||
De heren (Edwin en Patrick) zijn hard aan het werk, met de kabelboom op maat te maken. En netjes alles al aan het aansluiten voor zo ver als ze komen.
En ja ik ben vandaag alleen daar geweest om weer even pakketdienst te spelen. Nu gaan we even frieten eten en daarna weer onder het genot van een ''Jupke'' verder. Foto's volgen nog. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Hallo,
Vandaag weer een beetje gedaan aan de golf. Samen met patrick weer even aan de kabelboom geklust. De lichtboom is klaar en al een beetje de motorboom gewerkt. Patrick alvast bedankt het was weer lache en genoeg stomme praat. Ronnie is inderdaad hiier geweest voor weer wat spullen te brengen. Clipje voor de remleiding, remvloeistofvaatje, en een mooie oliefilter. Hier alvast weer een paar foto's: Grtz Eddy. Patrick en Ronnie weer bedankt voor de hulp en bezorgdienst.
|
||||
|
||||
Je vergeet nog er bij te zetten dat de stuurhuisrubber ook weer op de plaats zit. Nu alleen nog even de stuurinrichting terug plaatsen, dan is dat ook weer klaar.
Een kant van de spatborden al in de tektiel gekwast. En alle kabels wat in de kokers zitten zijn met vullkaniserende tape gewikkeld om een goede bescherming te geven en de zicht kabels zijn gewikkeld in de "originele" VW-linnen tape, voor de OEM look te behouden.. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 13-03-2011 at 00:31. |
|
||||
|
||||
Edwin, waarom heb je die warmtewisselaar niet even meegespoten in kleur van 't blok?
Dat oliefilter ziet er wel geweldig uit, wat is dat, verchroomd? Nice work!
|
||||
|
||||
Olie filters zijn bij mij te koop
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Bij mij zou dat voorlopig alleen 'n vlag op 'n (niet rijdend) strontschip zijn.
|
||||
|
||||
En is de kabelboom klaar??
Nog even de puntjes op de i zetten en dan eens kijken om te starten, of zit het er nog niet in? Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer allemaal netjes uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk is die klaar. En alles werkt ook nog, dus volgende week starten.
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
Gister geen zin meer gehad voor wat te melden hier was kapot. En vanmorgen weer er vroeg uit. Maar de kabelboom is klaar dus nu kunnen we echt beginnen met alles klaar te maken. Dit weekend lekker rust ff met een het vrouwtje een weekendje weg. En volgende week weer verder met de wagen dan. Dan kunnen we misschien volgend weekend starten. Hier nog een paar foto's: En wil kijken of ik het filmpje ook nog erop krijg. Pietje bedankt voor de hulp. Grtz Eddy. En Patrick nog maals heel erg bedankt voor de hulp. En we hebben deze week nog contact.
|
||||
|
||||
goed bezig heren
ben eens benieuwd hoe ut zal klinken als i gestart wordt
Jetta MK II 1987 CL 1.3 4 bak ombouw naar 1.8 8v carb's Jetta MK II 1984 1.6 CL Golf MK II 1986 1.3 C (sloop) Proud member of the SlettaCruizers, the South Chapter God created the men, The men created GTI |
|
||||
|
||||
Begin ook maar eens wat te bedenken om die gaspedaal aan het werken te krijgen.
Want wat heb je aan een lopende motor als je geen gas kan geven. Wel zeer fijn dat de elektro het nu doet, dat is zeker een goed ding. Een heel fijn weekend en we zien ons volgende week wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ja was weer een leuk werkje die kabelboom van jou, maar het is weer gelukt.
Fijn weekend en tot volgende week ergens. Gr Patrick alias pietje.
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit jongens!
@ Patrick: Had je mijn PB nog gezien?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Ja geef die Pietje een hand vol kabeltjes en hij maakt het werkend
Goed bezig heren