![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heb alleen nog foto,s van toen ik hem opgehaald heb ... is nog een nette auto heeft 190.000km gelopen en rijdt echt perfect alleen beetje schade op voorbumper en erzit een zwartleer interieur in wat ik jammer vind heb liever zwart/blauw alcantara dus daar ga ik naar zoeken voorde rest doe ik er weinig aan heb 18inch eta beta,s liggen het grote remmen set (322mm ipv 305) heb ik ook al was een optie op de rs2 en bilstein schokdempers zaten er al onder en het oude set van sebastiaan komt erop een garrett 3071r draaide 475pk hij wil naar de 700pk+ anders kan hij die oude rallye van mij niet bijhouden ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 06-03-2011 at 22:18. |
|
|||
|
|||
![]() hahaha corne is weer uit zijn winter slaap, zet umm op!
|
|
||||
|
||||
![]() oef...nice corné,way to go!
5pitters ![]()
|
|||
|
|||
![]() pff die schrale RS2 houd een fjord KAas nog nie bij..
mooi wark schele, bel je vandeweek nog ff
|
||||
|
||||
![]() Hmmmm, dikke gezinswagen... zijn er nog meer plannen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha die frot gay hoeft niet warm gereden te worden zeker ![]() ben gister wel vreed schijt gereden door een nieuwe skyline terug uit antwerpen da ding was echt snel ....zal binnekort de oude tube van seb er is achter schroeven ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wie weet andre, wie weet... ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nergens voor nodig, die dingen gaan toch wel verrot ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo spruitstuk is ook af maar gaat verlopig op laag pitje
![]() opt werk is het mega druk en in het gestres om hem klaar te krijgen heb ik geen trek meer in ben druk met mijn rs2 bezig heb besloten toch die maar mee tenemen naar oosterrijk en hoop in oktober vader te worden ![]() vandaag even op en neer naar berlijn en een blauw/zwart leder alcantare interieur gescoord ![]() 680km heen en 680km terug ![]() maar goed vrij vlot gedaan in 12uur en zo vaak wordt dit niet tekoop aangeboden dus het moest maar ![]()
|
|||
|
|||
![]() gefeliciteerd kerel... met de stoelen dan hè
![]() enne succes met je nieuwe projectje wat je met je vrouwtje ben begonnen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dus toch he ouwe.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() van turbo's naar strontluiers........
![]() ![]() maar geloof me,het is het mooiste wat er is!! Gefeliciteerd Corné ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dikke wagens corne en van harte met je aankomend vaderschap!
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd corne !
|
||||
|
||||
![]() van harte ouwe platte,en ik hoop een tweeling voor jou
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja iedereen bedankt ben er ook mega blij mee
zat niet helemaal in de planning ....we wilde er nog een jaar of 2/3 mee wachten maar ben er wel trots op en als het er 2 spring ik helemaal een gat in de lucht
|
|||
|
|||
![]() hey corne en vrouw gefeliciteerd he! naja niet gepland maar wel gewenst is ook goed toch!
|
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd Ouwuh!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hee corne,gefeliciteerd hoor