|
|||
|
|||
Quote:
Domme opmerking? |
|
|||
|
|||
wieltjes staan hem goed, een stukje zakken zal hem nog mooier maken denk ik!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, ik heb vraagje ik heb gezien op uwe foto dat je een andere aanzuigstuk gebruikt dan die lager staat op de foto's want de uwe is groter en nu heb ik van de week ook 1 gekocht en gisteren ondekt dat het dezelfde is als op de foto bij u oude polo..maar dan vraag ik mij af moet je u carburateur ook vervangen dan om deze te plaatsen ? aangezien die aanzuigkap anders niet echt past op de bestaande carburateur..en heb je toevallig geen meer foto's in verband met de aansluiting bij die van u oude polo ? is eerste maal dat ik zo iets zou proberen Mvg, elementz! |
|
||||
|
||||
als ie niet past, heb je gewoon de verkeerde. van een golf 1.6 past deze niet, van een 1.8 wel.
Boutafstanden verschillen en die van een 1.6 zou ook te klein zijn. Vermoedelijk heb je er dus een van een 1.6 of van een 1.4 En die passen dus niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Bahhh dan heeft gij mij serieus geript ...dan maar keer verder zoeken Last edited by ElemenTz : 05-06-2011 at 19:50. |
|
|||
|
|||
maar kan het dan ook niet zijn dat ik gewoon mijn gasklephuis moet vervangen aangezien dat erbij zit ? zou het dan nog altijd niet passen want volgens mij is hij toch wel even groot zoals op die foto weet je anders de bout afstand tussen de 3bouten ? kan ik eens controleren.
|
|
||||
|
||||
gasklephuis kun je niet zomaar vervangen voor een andere. Een aav heeft een gaskleppositiesensor, gebruik je een andere gasklep, kan het zo zijn dat het motormanagement compleet verkloot is.
Zoek de juiste, enigste wat je als probleem mag tegenkomen is dat de bouten niet lang genoeg zijn, en gezien een polo enkel draadeindjes heeft en een golf daarop tussenbusjes heeft zitten, heb je die dus ook nog eens nodig. sorry voor de onduidelijke uitleg, maar met fotos was het misschien duidelijker, helaas heb ik die niet.
|
|||
|
|||
Quote:
ahh spijtig bedankt voor de uitleg allesinds! Je hebt toevallig geen idee waar ik er gemakkelijk kan aan geraken? en hoeveel zou dat ongeveer mogen kosten ? als 2de hands?zo da ik beetj richtprijs heb om het te kopen.. Last edited by ElemenTz : 06-06-2011 at 16:42. |
|
||||
|
||||
sloperijen, richtprijs? tja ligt aan de sloperij, denk max 20 euro, zou er zelf dat nog neit eens voor geven.
|
|||
|
|||
Quote:
K merci! kgaan dan ke langs gaan bij paar sloperijen..en merci kan er dan beetj opletten he dat ze link niet teveel vragen.. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
maar das ne kappersauto jongeuh
kun je goed mee driften met die dingen
|
||||