|
|||
|
|||
mag een slotje op!
mag een slotje op!
heb besloten hem zelf op te knappen en hem te houden! Last edited by jus-G60 : 16-06-2011 at 19:46. |
|
||||
|
||||
Prijs is verplicht
|
|||
|
|||
graag foto en hoe staat die er bij.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
als hij nog helemaal in elkaar staat, waarom verkoop je hem dan niet gewoon zo?
|
|||
|
|||
Omdat ik alles ga overzetten op mijn nieuwe project, en daarvoor een hoop onderdelen nodig heb.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Wat gaat er mee en wat blijft er over van de auto ?
|
|
|||
|
|||
met of zonder schuifdak?
|
|
|||
|
|||
zonder schuifdak
|
|
|||
|
|||
Ik heb je nog een pb gestuurd , enkelt geen reactie .
Of hebje hem niet binnen gekregen? Wou graag weten wat jij er precies van nodig had , en dus over blijft. Waar te bezichtigen? |
|
|||
|
|||
Hallo mensen,
De golf is er nog steeds en moet op korte termijn weg omdat ik ruimte nodig heb voor mijn nieuwe project. Wat er inmiddels van de g60 af is: Motor Motorkabelboom Voorfront(is er wel bij) Voorbumper (is er wel bij) Linker deur(is er wel bij) Rubbers van deur en dakstrip verwijderd(is er ook bij) Interieur Uitlaatsysteem Vering G60 lijsten links(is er wel bij) Linker voorscherm(is we wel bij) Dashboard Stuur Wielen De golf is dus nog compleet op de motor+kabelboom, interieur, uitlaat, dashboard en stuur en wielen na. Verder is alles erbij zoals op de foto. Ik was vanplan d Mijn gold compleet te restaureren en hem een nieuw kleurtje te geven. Maar ik heb mij oog laten vallen op een compleet gerestaureerde g60 en daarom moet ik dus afstand doen van mijn mooie tornado rode golf 2 g60. De koets is 100% hard op de strip onder het voorraam na. Deze zal behandeld moeten worden. Ik heb de g60 bijna 4 jaar in bezit gehad. De prijs is 500euro, en een goed bod word overwogen. Met een beetje werk rij je in een schitterende originele g60 |
|
|||
|
|||
Schop omhoog!
|