![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/425147449
Zou het een omgekatte zijn of is ie gewoon enorm verbouwd? Het achterpaneel is in ieder geval verdwenen.
|
||||
|
||||
![]() lijkt me eerder omgekat dan omgebouwd....
|
||||
|
||||
![]() Waarvoor zou je een model met kleine achterlichten omkatten?
|
|
||||
|
||||
![]() heeft wel een swallow motorkap, toch? En de emblemen op de achterklep zijn ook andersom zoals op de vroege Golf 1
|
|
||||
|
||||
![]() hij heeft wel de achterklep van een zwaluwstaart.
|
|||
|
|||
![]() Omgekat is gestolen dat lijk me niet het geval
hij kan wel voorzien zijn van belastingvrij kenteken(chassisnummer) al ik dat raar vind oud model iidd kl achterlichten zie ik daar het nut niet van ten zij het invoer auto is en voorzien is van een orgineel ned kenteken
|
||||
|
||||
![]() mischien heeft die ooit een klap van achter gehad..? jullie weten zelf wel dat als een zwaluw achterpaneel word aangeboden de hoofdprijs ervoor word gevraagd.. en dat die voor een normale paneel is gegaan? lijkt me sterk dat die is omgekat..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hoezo raar? Stel het is het jaar 2000 en je hebt een golf 1 uit 1980 en een los kenteken+chassisnr. van 1975er liggen.... ![]() Van voor heeft ie volgens mij ook een sleepoog..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heeft een golf 1 vanaf 1980 geen grote achterlichten? of heb ik het verkeerd? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1980 heeft beide, ik doelde op de jongste golf met kleine achterlichten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zou zeggen laat iemand die in de buurt woont eens gaan kijken.
En dan onder de achterbank kijken of daar ook een opening zit voor naar de tank. Is dit het geval dan heb je dus een omgekatte ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hij staat wel in het register