|
||||
|
||||
De originele MK2 Rallye van Doridaan
Zoals oplettende post whores hebben gezien ben ik binnenkort eigenaar van Stijn´s MK2 rallye die tot voor kort te koop stond op dit leuke forum.
Met het idee van `unieke` kans en investering deze rallye gekocht... Halverwege deze maand is de overdracht... Zal dan de Rallye voor de E30 M3 zetten om deze eerst klaar te krijgen voor de meetings...en alles wat nieuw is is leuker natuurlijk De Rallye is in een onverprutste staat en dit zal ook zo blijven.... Onderstaande is opsomming van de te vervangen onderdelen... 4x banden 205/50/15 continental of michelin... remschijven en blokken rondom remklauwen achter (indien nodig) alle filters en ontstekings delen distributie riem spanners en multiribs Alle vloeistoffen worden vervangen Beschadiging op de kokerbalk word door autoschade lemmers in dreumel opgelost.. roestplekje rond de voorruit zal ik nog even laten zitten (bijwerken) Fotos van het "project" volgen later.. even snel een paar fotos uit het verkoop topic... Zijn adoptie broer waar hij naast komt te staan... ehh sorry ik realiseer me net dat ik het beter het doridaan's patser topic kan noemen ... autoliefde.. tjsa vul de rest zelf maar in...
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 28-02-2011 at 20:35. Reason: add comment and picture |
|
||||
|
||||
Leuke aanwinst!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met deze mooie/onverprutste/originele Golf Rallye!
en hou de ''postwhore's'' en andere medeforummers op de hoogte van deze Rallye en tot 1 Mei gr; Guido |
|
||||
|
||||
hele toffe aankoop! succes er mee
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop. Lekkere combi om een E30 m3 en een Rallye golf te hebben
|
|||
|
|||
ziet er mooi uit ! hou hem heel
|
||||
|
||||
Mooi hoor! Neem je hem mee naar Volksdub 2011?
|
|
||||
|
||||
Iets in mij zegt dat jij van mooie brede heupen houdt...
Gefeli met je aankoop! |
|
||||
|
||||
Quote:
ook nog een tornadorode,mooiste kleur op een rallye dikke aankoop daan,maar dat had ik al gezegd
|
||||
|
||||
en een m3 en een rallye, dude ik wou dat ik jouw was
|
||||
|
||||
zou zeggen die passat een trap geven en een lancia delta hf integrale erbij
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met je Rallye en veel succes met je plannen.
Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
Thanx guys...
@richard geen italo smacko...rotzooi... duitse degelijkheid...NEE ook geen audi ahum.. @smeerpeer; de brede heupen op de bijrijderstoel zijn weg.. dus compenseren maar! @ evilnyntje; verwacht WEL dat ik erbij ben..
|
||||
|
||||
Mooi wagenpark.
|
|||
|
|||
Mooie rallye hoor! En een hele nette prijs zoals ik kon zien vanaf de foto's! Succes ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
Supercombi.
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop Daan! Die van Stijn en de mijne zijn lange tijd "broertjes" geweest, helaas is dat nu voorbij. Maar gelukkig blijft hij wel binnen de Volksforum-clan!
Succes met het oplappen en ik hoop hem natuurlijk op VolksDub 2011 te zien!
|
|||
|
|||
dik !
|
|
||||
|
||||
Heb die M3 al vaker voorbij zien komen, en iedere keer blijft ik minimaal 5 minuten staren.....damn wat is dat ding mooi