|
|||
|
|||
Hilversum gistermorgen |
|
|||
|
|||
Gerben in de blauwe bora vandaag weer
Nu bij Gytsjerk omstreeks 16.45uur Ik stak mijn hand nog op. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond half 2 op de A12 riching velperbroekcircuit een dikke T2.
Deze had een wit dak en was oranje van onder,ik geloof dat er gasburners er onder zaten en hij lag voor goed laag en het kontje was hoog.
|
||||
|
||||
Quote:
Deze ochtend wederom gespot alleen iets eerder voor de bocht bij Bavel richting Tilburg A58, kenteken waarschijnlijk: RN-JV-58 |
|
||||
|
||||
Met Golf- of Vento front? Ik weet dat er in Breda een dragongreen variant rijd op Ronal Turbo's, maar die zouden in de winter best wel eens vervangen kunnen zijn door iets zwarts
|
||||
|
||||
Dat is mijn oude Golf! Die rijd dagelijks op en neer naar Best.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is de nieuwe eigenaar wel bekend met het forum? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die bruine MKII heb ik ook wel eens zien rijden..... Waar woon jij ergens dan...?
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de A20 bij Overschie, een zilveren mk1 met smalle bumpers en brede achterlichten (kan niet he ) en Supersprint pijp.
Ik zat onopvallend in mijn nieuwe aanwinst, een Swift GTI |
|
||||
|
||||
vanavond rond half 8 thv station doetinchem een donkere audi a8
was verlaagd, kenteken begon met 30-..... iemand van hier
|
||||
|
||||
Vandaag Amsterdam.
[img] [/img]
|
|||
|
|||
Vanmiddag @ A29 Toyota landcruiser met autoambulance met daarop zilvergrijze Golf MkII, volgens mij net terug van de spuiter aan al het afplakmateriaal te zien ipv ramen.
De auto nam zelfde afslag als ik alleen ging daarna in de richting van Oud-Beijerland iemand??? |
|
||||
|
||||
@Dirk, haha, ik denk het niet, tis een wat oudere baas.
Maar hij maakt volgens mij nog wel reclame voor het VF, want ik heb de stickers laten zitten. |
|
||||
|
||||
Vanochtend om 08:30 uur afslag Eindhoven Airport, zilveren Bora, sidemarkers in de voorbumpers, US-lights en verlaging.
|
|
||||
|
||||
Gistermiddag, Gerk in de Bora, blijft een mooi gezicht
|
||||
|
||||
Gister stond er een goud Golfje 1 in Baexem en vandaag een zilver Golfje 1 in Roermond.
|
|
||||
|
||||
Vanavond B-ram in Romein!
En vanmiddag eerder al Jettaracings neef in de rode Jetta TD, nabij de ASD in Dokkum.
|
||||
|
||||
gistermiddag gespot in baarn,langs de doorgaande weg richting eembrugge.
groene audi 80 typ81 met 80's spoilerkit,gaaf ding....
|
||||
|
||||
Uur of 1 reed er een mooie corrado vr6(?) langs, ik stond bij wirdum mijn wiel te wisselen hij zwaaide nog even
|
|||
|
|||
gisteren een lage grijze mk4 op steelies+doppen in een woonwijk in Purmerend (purmerzuid)
|