|
|||
|
|||
10 juli - VW-Audi treffen ~ Lingen (D)
Er is dit jaar weer een vw meeting in het duitse Lingen het is een kleine maar mooie en gezellige meeting. Kijk ook maar een op www.vwauditeamlingen.de. de site stelt niet veel voor maar de meeting wel!
|
||||
|
||||
Ook weer aanwezig
|
||||
|
||||
Lijkt mij ook wel eens leuk om naar toe te gaan.
De scene in Dld eens bekijken , en even lekker het stof uit de uitlaat blazen natuurlijk !
|
|||
|
|||
Quote:
Legaal stofblazen Klaas ken nooit geen kwaad denk ik .... even die A31 weer eens op..heerlijk,misschien ga ik ook wel ff mee,maar dan moet er bij jou wel ff een blokje hout onder het gaspedaal Klaas...... Last edited by HannoverEdition : 21-02-2011 at 22:55. |
|
||||
|
||||
Ik probeer dit jaar ook weer even te gaan , vorig jaar kon ik niet jammer genoeg
|
||||
|
||||
Quote:
Geen VolksDub Gerard/heren? Jammer dat het op dezelfde datum valt! Lees net op de site dat het nog niet zeker is!
Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 21-02-2011 at 22:58. |
|
||||
|
||||
ja beetje jammer dat we dan niet naar volksdub kunnen
|
||||
|
||||
Ook maar weer eens kijken in Lingen. Leuke meeting altijd !!!
Even weer een halve meter braadworst wegwerken...hhhmmmm
|
|||
|
|||
Denk dat ik mooi naar Lingen ga als het door gaat. Vorig jaar ook al niet door gegaan dus nog meer redenen om dit jaar ff weer te gaan kijken!
|
|||
|
|||
Mooie leuke meeting maar zal dit jaar weer niet gaan lukken
Heb Volksdub al op de agenda staan en is een stuk dichterbij Misschien kunnen ze op Volksdub ook een halve meter braadworst serveren |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn ja man schaam me dood Meetings vallen de laatste jaren ook zo ver in het jaar en dichtbij elkaar. Maar Dub meet komt echt wel eerst op de lijst
|
||||
|
||||
Ik eet wel een extra halve meter braadworst voor jou Gerard !!
|
||||
|
||||
Is goed Fred
Blijft een leuke meet Lingen.
|
|||
|
|||
Vorig jaar was der ok gien meeting in Lingn heur Pretty Ricky
|
|
||||
|
||||
Vroeger in het seizoen dan anders?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is Lingen om de 2 jaar, of heb ik dat verkeerd ??
|
||||
|
||||
Eens kijken of we heen gaan.
|
|
|||
|
|||
Lijkt me ook wel wat