|
|||
|
|||
19 maart - Uitlijndag ~ Dokkum
Op 19 Maart a.s gaan we weer een uitlijndag houden in Dokkum
in samenwerking met Lammert vd Meulen Op deze dag is er weer plek voor 8 auto's om uitgelijnd te worden Auto moet APK gekeurd zijn Prijs is het zelfde als voor afgaan de jaren , en alleen voor deze dag geldig Ook zijn we bezig om wat te gaan doen voor racen tegen ****** maar daar over later meer Naar aanleiding van onze meeting daar , komen er nu steeds meer clubs uitlijnen bij Lammert zo is op 2 juli de Ford club te gast in Dokkum ook komt er binnen kort een meeting van Alfa Romeo dus komt allen naar Dokkum op 19 Maart . Lammert van der Meulen Beurtvaart 11 9101 RB Dokkum Tel. 06 - 30405072 Graag via PM MSN of ouderwets via Telefoon opgave voor die dag Last edited by Alberto : 19-02-2011 at 13:44. |
|
||||
|
||||
plan mij maar in voor de golf 2
|
|||
|
|||
euhm,........prijs is hetzelfde als vorig jaar.......ik was er vorig jaar wel,maar was helaas geen plek meer,en weet dus ook geen prijs meer.....
Last edited by HannoverEdition : 19-02-2011 at 12:39. |
|
|||
|
|||
Quote:
weer als 1e ? |
|
||||
|
||||
Alles is al uitgelijnd maar ik ga vast wel even een kijkje nemen! Best gezellig altijd bij Lammert.
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat jou het beste uitkomt, heb geen voorkeur van tijd
|
|||
|
|||
is mijn vrije weekend zie ik net zet mij dr ook maar op.
mag wel als 1 van de laatsten,moet nog een stukje rijden |
|
||||
|
||||
Ik heb momenteel niks te uitlijnen , maar kom als het maar even kan ook even langs .
Komt er ook nog een een restyler?
|
|||
|
|||
zet mij er ook maar bij alberto. Met de golf2.
|
|||
|
|||
Quote:
Jack en ik hebben wel ff contact gehad , maar de man had wat anders op die dag dus die laat ik even schieten , (heb het nummer wel voor je klaas als je hem nodig bent ) |
|
|||
|
|||
hey albertus kan je mij er ook bijzetten onder voorbehoud ?
met de mkII natuurlijk....... |
|
|||
|
|||
Quote:
voorbehoud kom je op de reserve lijst ... maar kan zeker Bertus |
|
||||
|
||||
je moet jw niet vergeten he alberto
|
||||
|
||||
ik heb me al even gemeld! Pff wat was ik hier weer aan toe zeg, zo'n heerlijke uitlijn dag!
|
||||
|
||||
Kom zeker ook even een bakje doen, altijd gezellig!
Lammert heeft mijn Golf ook gedaan vorige keer, rijd subliem
|
|||
|
|||
Jeewee zijn PM is ontvangen
lijst is al weer mooi op dreef |
|
||||
|
||||
Ook maar weer effe naar toe voor een bakkie en een cakie, misschien ook de A6 effe uitlijne dus Alberto, zet me d'r eerst maar bij.
|
|
||||
|
||||
Quote:
zet me der eerst maar bij??.....het is graag of niet.
|
|||
|
|||
Quote:
stuur gewoon even een PB als je wil uitlijnen dan is het voor mij even wat makkelijker om de tijd afspraak te regelen dus wil je uitlijnen , aanmelden via PB |