|
||||
|
||||
als ie alleen marr met vw bezig was dan zat ie hier wel...
|
|||
|
|||
hallo,
de motorcode dat erop staat is WW en op het blokje zelf staat 16 op de boorddocumenten staat 1400cc en die persoon waarover ik het had dat enkel met vw bezig is dat is al een audrer man namelijk mijn grootvader en van tuning begrijpt hij niets je kent dat wel he oudere mensen groeten vw freakske ps:ik kan een afneembaar stuur kopen wat denken jullie daarvan doen of niet ??? |
|
||||
|
||||
mooi oud gti stuur erin..driespaaks....rene heeft er nog wel eentje...
|
||||
|
||||
dikke vinger dat ik die wegdoe :p
|
||||
|
||||
dat heet je duim....
|
||||
|
||||
WWO staat er waarschijnlijk, dat is een gietmerk in de cylinderkop, niet je motorcode.
Je moet op je onderblok kijken, het gietijzeren gedeelte dus, niet de cylinderkop. Kijk net onder de rand van de cylinderkop tussen cylinder 3 en 4, daar staat je motorcode.
|
|||
|
|||
hallo men motor kode is jb??? ik kan een motor koopen een 1600 gti maar de motor ligt uitteen en kan er een weber carbu op en moet ik veel verranderen of aan passen of moet ik een gewoone 1800cc koopen en die tunen ??? de 1600cc koop ik voor 125 euro vwfreakske
|
|
||||
|
||||
JB=1.5 (70pk)
Da's dus 0.1 winst
|
|||
|
|||
maar het vreemde is dat er op de motor 1.6 en op de papieren ven de wagen staat er 1400cc op en ook voor de verzekerig is het een 1400cc ik kan niet meer volgen ps bedangkt voor de hulp
|
|
||||
|
||||
jb...1,5 dus....
|
|||
|
|||
wat pk heeft dat en wat kan ik er aan doen voor meer pks te krijgen met een carbu ????
|
|
||||
|
||||
goede basis...jb heeft 70pk...maar ideaal kwa motorsteunen...hang er een 1.8 16v in...PL/KR of een g60 PG/1H.....hoef je enkel je baksteun ff aan te passen wanneer je met een 02a bak gaat rijden...020 bak kan ook maar die houdt een pk'tje of 180... remmerij aanpassen...achteras van Stijn kopen... voila...
|
|||
|
|||
hallo die 16v is een probleem hier in belgie met de keuring dat gaan ze zien ik weet een gewone 1600gti motor te koop voor 125 euro draait niet en ligt uit elkaar is dat veel aan paswerk?? met een weber
|
|
||||
|
||||
ga anders gewoon je huidige blok bewerken, 1600gti voor 125 is niet veel geld maar zal dan ooko wel niet veel zijn. als je op je huidige blok de kop bewerkt en dubbelle carbs zet open uitlaat dan zul je 90 pk wel halen denk ik.
|
|||
|
|||
ok bedankt die dubbele carbu's waar vind ik dat en wat mag je eraan geven ??
groeten vw freakske |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog wel een setje NIEUWE solexen liggen (met gaskabelmechanisme en trechters) mocht je interesse hebben.
|
|||
|
|||
wat moet je er nog voor hebben ??
|
|
|||
|
|||
heb berigt gekreegen van diene gast voor die gti 1600cc voor 125euro wat dengken julie aub
|
|
|||
|
|||
Quote:
je zegt dat het makkelijk is om een g60 erin te hangen,maar volgens mij is dat nogal redelijk veel werk. heeft iemand toevallig een nederlandse pagina waarop word uitgelegd hoe je een mk1 g60 bouwt??? |
|
|||
|
|||
hallo allemaal, ik heb nog 2 fotokes gevonden van mijn eerste gti'ke greetz vw freakske |