|
|||
|
|||
@ Alberto graag gedaan! En zodra je weer moet laden of lossen eerst tijd voor kop koffie.
Ga mijn best doen om die leuke dingen op het forum te krijgen...... |
|
|||
|
|||
Quote:
mag maandag weer richting Dordrecht dus komt goed |
|
||||
|
||||
Quote:
Marsrood plaatwerk van 'n oud model 3-deurs Golf 2. Deuren links en rechts, de voorschermen en de motorkap. Kofferklep is als enige nog echt prima, dus die hoef ik niet. Servi had me van 't weekend gebeld dat ie er eentje had gezien, niet bij Toon, maar voor ik kon bellen hadden ze die al doorgedraaid helaas.
|
||||
|
||||
Vanmiddag kwam ik in Almere een voor mij onbekend model/uitvoering van een kever tegen:
Bestaan er meer van deze versie? of is dit een zelfbouw?
|
||||
|
||||
Quote:
Zal morgen kijken wat we misschien hebben liggen, en anders hou ik het in de gaten als er wat binnenkomt.
|
||||
|
||||
Zelfbouw, en er bestaan er helaas meer van.
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn dank is groot.
|
||||
|
||||
Op de N31 vanmiddag r. Drachten, uur of 5, groene Golf 1 met ATS wielen op een aanhanger.
|
||||
|
||||
Wytze vanmiddag voor de apotheek in Damwoude
|
|||
|
|||
Gespot: Rat jetta
Vanmorgen 7:20, in overloon op de kruising bij de Tinq. Een (voor zover ik heb kunnen zien in het donker ) mat grijze jetta mk2 Rat, met kaal geschuurde roest plekken en gele koplampjes. Ik kwam vanaf het centrum met de werkbus, jij kwam voor mij van links.
Wie o wie?
|
||||
|
||||
Da's Geizer z'n Jetta
|
|
||||
|
||||
idd, dat is die van mij.....
alleen heeft mijn zwager hem even in gebruik. als het goed is komt hij begin volgende week weer richting gennep. als jij op die kruising naar links zou gaan (de kant waar de tinq aan zit) daar staat hij geparkeerd...... is bij emiel ook wel bekend.... |
|
||||
|
||||
Woensdagochtend in Meezenbroek en s`avonds in landgraaf, een polo II steilheck met gele koplampjes. Lag goed laag. knipperde nog met het licht, ik reed in een originele Golf III.
|
|||
|
|||
Hier door de straat 5 min. geleden een lime-groene kever uit 1973, met het kenteken 58-25-**. Verder zwarte velgen, volgens mij 5 spaaks. Ook was de uitlaat niet helemaal standaard!
|
|||
|
|||
vanmiddag rond 13.45uur Zwarte Golf5 GTI met US-lights voor.
ik kwam voorbij in mn Bora Variant. je reed op de A59 tussen Nuland en Oss lag lekker laag je golf!
|
|||
|
|||
vanmiddag in burgum op de noordersingel,een golf 2 edition met vr6 of ik moet me sterk vergissen..rallye front volgens mij en verdere specs heb ik even niet,was nogal zwaar onder de indruk!
|
|
||||
|
||||
Rond een uur of half 7 in Heerlen, aan t begin van de autosnelweg naar Maastricht. Een belachelijk snelle Golf III. Blauw met hele nette velgen. Wat een bak
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond vijf uur / half zes gespot in Geleen, de oude bordeaux rode Jetta van Misha, met gele koplampjes. Ik wist van wie ie was, maar dat ben ik weer effe kwijt.
Reed je voorbij en toeterde nog even.
|
||||
|
||||
Quote:
Bob dus, hier op t forum AdvilBob.
|
||||
|
||||
De Passat van Cloontje gister tegen 4 uur!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |