|
||||
|
||||
Henrie stelt zich voor
Hallo vw gekken
ik ben henrie ben 36 jaar en kom uit hoogeveen (dr) heb een lieve vrouw 1 dochter 2 zoons de 2 zoons zijn al net zo auto gek als papa ik rij nu al zo 16 jaar vw dus al menig versleten ik werk op het moment bij boedelbak/kip caravans en in mijn vrije tijd heb ik een eigen zaak er bij met het plaatsen van Cabriodaken en Bekleden van interieurs en onderhoud hier van hier een link naar mijn site www.cabriopoint.nl Dus mochten jullie info hier over nodig zijn pm of Email mij gerust ben in bezit van een div vw's golf mk1 cabrio bj 79 golf mk1 cabrio bj 84 gli golf mk1 cabrio bj 90 2h golf mk1 cabrio bj 92 2h Genesis golf mk2 3 deurs bj 85 1.6 automaat komt binnen kort nog een vw kever ovaal bij had hier voor een kever 1303 s cabrio bj 73 maar deze heb ik pas verkocht hier een paar foto's van mijn wagens mijn mk2 mijn mk1 bj 84 mijn oude kever de snelle motor heb ik zelf gehouden en deze komt in het nieuwe project mvg Henrie Last edited by Henrie : 06-02-2011 at 15:51. |
|
||||
|
||||
Welkom Henrie!
Leuk wagenpark heb je. Misschien een idee om een actie van cabriodaken te houden voor forumleden?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
dat wil ik best wel doen als daar behoefte aan is en als dat mag van de admins
|
|
||||
|
||||
welkom hier
|
|||
|
|||
Henryyyyyyyyyyyyy Welkom hier
|
||||
|
||||
hee lupper
ik had al een account hier maar die werkte niet meer dus maar ff op nieuw dan maar |
|
||||
|
||||
Hee Henrie, welkom hier en nog bedankt voor het plaatsen van het mooie dakkie in Limburg Mooi wagenpark
|
||||
|
||||
Aloha!